- קבוצת דיזנהאוז העניקה זו השנה השנייה מלגות הצטיינות לסטודנטים במחלקה לניהול תיירות ופנאי באוניברסיטת בן־גוריון בנגב, ע"ש גילי אדר. גילי נרצחה ב-7 באוקטובר במסיבת הנובה ברעים, בהיותה בת 24 בלבד. היא הייתה צעירה מעוררת השראה; בעל רוח התנדבותית ומחויבות החברתית. את הטקס ליווה הרכב מוסיקלי של עמותת "כנפיים בזכות האומנות", עמותה המאגדת יוצרים ואמנים מתמודדי נפש. בה תומכת ומלווה קבוצת דיזנהאוז. עפר חודורוב, יו״ר קבוצת דיזנהאוז ויו״ר עמותת כנפיים, במהלך הטקס: ״אנו גאים לקחת חלק ביוזמה הזו כחלק מהחזון שלנו להיות מעורבים בקהילה ולתמוך בה. גילי השאירה אחריה מורשת ערכים שאני מאחל לכל יוצאי הפקולטה, ובפרט לזוכים, לצעוד בעקבותיה".
בתמונה מימין לשמאל: חני סובול – מנכ"לית קבוצת דיזנהאוז, שירן צדיקריו-הסטודנטית מקבלת המלגה, פרופ' אמיר שני ראש המחלקה לתיירות ופנאי אנ' בן גוריון, עפר חודורוב-יו"ר קבוצת דיזנהאוז, אורנה אדר – אמה של גילי אדר ז"ל.
- מותג הדרמו-קוסמטיקה לטיפוח העור CeraVe וליגת הכדורסל המובילה בעולם NBA הודיעו על שותפות אסטרטגית רב-שנתית, שתהפוך את CeraVe לשותפה הרשמית של הליגה בתחום טיפוח העור והשיער. במסגרת זו תפנה CeraVe לאוהדי ה-NBA באמצעות יצירת תוכן וסטוריטלינג מותאמים אישית, תוך התמקדות בדור הצעיר ובחיבור לפעילויות באירועי הליגה, שילוב מוצרי טיפוח העור ברשתות קמעונאיות ברחבי ארה"ב ועוד. המטרה היא לספק לצעירים את הכלים והידע הדרושים להם לטיפוח עור בריא, בצורה מהנה ואינטראקטיבית בתוך עולם הספורט והדיגיטל.
במקביל יעלה קמפיין גלובלי עם כוכב ה-NBA אנתוני דייויס (AD), שנחשב לאחד השחקנים הבולטים והמשפיעים בליגה. הקמפיין ידגיש את השילוב בין עולמות הספורט, טיפוח העור והביצועים הגבוהים, ויכלול תוכן מקורי בערוצי המדיה החברתית של ה-NBA ובאירועי ליגה מרכזיים. בנוסף, ל-CeraVe תהיה נוכחות משמעותית גם במשחק הווידאו NBA 2K26, במטרה להתחבר לקהל הגיימינג של הליגה. במסגרת יוזמת “Care For All”, מרפאות NBA ברחבי ארה"ב יספקו למשפחות חינוך לבריאות העור, בדיקות עור על ידי רופאי עור, מידע מקצועי וחלוקת דוגמיות.
אסתר גרסיה, מנכ"לית CeraVe ארה"ב, מסרה כי “מטרת הליבה שלנו היא להנגיש טיפוח יעיל שפותח על ידי רופאי עור לכולם. השותפות עם ה-NBA היא הזדמנות להגיע לקהל עצום ומגוון שמעריך ביצועים ובריאות.” פאולו פסטור, סמנכ"ל פיתוח עסקי גלובלי ב-NBA, הוסיף כי “השותפות עם CeraVe משקפת את מחויבות הליגה להרחיב את תחום הלייף סטייל וה-wellness.” גיא דנמן, מנכ"ל חטיבת הדרמו-קוסמטיקה בלוריאל ישראל, ציין כי “החיבור ל-NBA וחדשנות דיגיטלית דרך גיימינג הם המפתח לטיפוח הדור הצעיר". CeraVe, המותג המומלץ ביותר על ידי רופאי עור בארה"ב, נוסד בשנת 2005 עם רופאי עור ומציע קו מוצרים המכיל סרמידים חיוניים וטכנולוגיית MVE לשיקום מחסום ההגנה הטבעי של העור.
- רשת היופי והספא האורבנית YULLIA, בבעלותה וניהולה של יוליה גל חתמה על הסכם חסות עם קבוצת הנשים בכדורעף של מכבי תל אביב, המשחקת בליגת העל לנשים בכדורעף. הרשת המונה 20 סניפים בכל בארץ, בתי ספר ללימוד קוסמטיקה וקו ייצור מוצרי קוסמטיקה ביתיים, תלווה את הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה 2025/2026. במסגרת החסות תישא הקבוצה את השם מכבי YULLIA תל אביב ולוגו הרשת יופיע בגב חולצות המשחק הרשמיות של הקבוצה, שלטי פרסום של הרשת יוצבו באולמה הביתי של מכבי תל אביב במידטאון בתל אביב. בנוסף הרשת תשתלב בפרסומים במדיה החברתית של הקבוצה.
דורון שיטרוק יו"ר אגודת מכבי תל אביב אמר: "יוליה גל, הבעלים והמנכל"ית של רשת 'יוליה', המעניקה שרות לכ-30 אלף נשים מידי חודש, אמרה במעמד חתימת ההסכם: "אני רואה בהענקת חסות לקבוצת הנשים בכדורעף של מכבי תל אביב שינוי תפיסתי וחיבור ערכי. מכבי תל אביב מהווה עבורנו סמל סטאטוס וחשוב לנו להיות חלק בעולם המצוינות וההישגיות. חשוב לנו מאד לטפח את האסתטיקה האישית בקרב ספורטאיות ונפעל בכיוון הזה ביחד עם הכדורעפניות של מכבי תל אביב, המהוות השראה ומודל לחיקוי בקרב צעירות רבות" אמרה.
נעם אלבז, מנהל מחלקת הנשים והנוער במועדון הכדורעף של מכבי תל אביב אמר: "אנחנו גאים מאוד בחיבור החדש שלנו עם רשת היופי והספא של YULLIA רשת המובילה את עולם הביוטי בתל אביב. החיבור הזה טבעי ונהדר שכן אסתטיקה וספורט משתלבים היטב ביחד. אין לי ספק שהרשת עצמה כמו גם בנות הקבוצה יאהבו את החיבור המיוחד הזה על כל המשמעויות שלו".
- הושק מעגל הידידים של להקת המחול קמע במרכז סוזן דלל בתל אביב. במרכז הערב החגיגי צפו האורחים בהעלאה המחודשת של "במדבר דברים", יצירתו האייקונית של המנהל האמנותי והכוריאוגרף תמיר גינץ. לערב השקת מעגל הידידים בהובלתה של שרון אילון שהתאהבה בלהקה, הגיעו אנשי עשייה, אמנות וקהילה לצד אנשי עסקים בכירים, שנענו להזמנה להיות חלק מהמעגל התומך והשותף לדרכה של הלהקה ולחזונה התרבותי. לאחר תשואות רמות שקצרו רקדני הלהקה על הבמה, הם הצטרפו לאורחים להרמת כוסית שם נשאו דברי ברכה רן שפירא, ראש מינהל התרבות, שהכריז על ההכרה בלהקת המחול קמע כ"להקה גדולה" בישראל, ואנשי המחול דויד דביר ולאה ינאי שמלווים את תמיר והלהקה לאורך כל השנים.
- אלופים בדימוס, ראש עיריית כפר סבא, בכירי תנובה, אנשי עסקים, כוכבי רשת, משפיענים ובני משפחת חגי שלום הגיעו לחנוך את הסניף הראשון של רשת טיב טעם בעיר, שנפתח בהשקעה של כ־4.5 מיליון שקלים. את האורחים קיבלו מנכ"ל ובעלי הקבוצה חגי שלום, סמנכ"ל השיווק והסחר יוסי שליו, ומנהלת השיווק והמכירות אביבית לוי נעים - בקוקטייל חגיגי שעוצב בהשראת קולינריה בינלאומית. שלום ציין בדבריו כי לפני כשנה ביקש את ברכתו של ראש העיר לפתיחת הסניף, וכעת הם עומדים "באחד הסניפים המתקדמים, היפים והמשוכללים של הרשת". לדבריו, הסניף החדש הוא חלק מהאסטרטגיה להרחבת נוכחות טיב טעם בלב הקהילות העירוניות, במיקום מרכזי ונגיש עבור תושבי כפר סבא.
ראש העיר רפי סער בירך על פתיחת הסניף -הראשון שנפתח במתחם LEVINTECH של קבוצת לוינשטיין- ואמר כי מדובר ב"פרק חדש של תקווה" בעיר. בין המשתתפים בלטו מנצחי צה"ל בדימוס מנחם עינן, ישראל קרן וחיים ארז; לצד בכירי תנובה משה סרוסי, יוסי ברסי וחיים אומן, הדירקטורית עו"ד ויקי איילון, נציגי עיריית כפר סבא, ובני משפחתו של חגי שלום: רעייתו גליה, בנותיו חן חגי־כהן וקרן חגי גרוס, והנכדה אנה כהן, ועוד.