אתמול גילינו כי עדי הימלבלוי ובן זיני החליטו לפרק את החבילה וללכת איש-איש לדרכו. הזוגיות של השניים שמטה הרבה לסתות בעיקר לאור העובדה שהימלבלוי בת 41 ואם לשני בנים, ואילו זיני רווק בן 29 - ואושרה רק בתום תקופה ארוכה של שמועות והכחשות.
מי שרכבה על הזוגיות הייתה חברת המשלוחים וולט, שליהקה את השניים לפרסומת משעשעת שגיחכה על "השידוך המפתיע והבלתי צפוי של השנה". בפרסומת נראים בני הזוג פותחים את הדלת לשליחת וולט לאחר שהזמינו דרך אפליקציית המשלוחים פטיש. השליחה מופתעת לראות את השניים ביחד בדירה, מחכים לפטיש כדי לתלות על הקיר תמונה משותפת. השליחה מתקשה להסתיר את הפתעתה ומבקשת מזיני שלא "לדפוק" את הקשר.
לאחר ההודעה כי השניים החליטו לפצל כוחות מיהרו בוולט לנצל את ההזדמנות ופרסמו ברשתות החברתיות פוסט שמתכתב עם הפרסומת: "מי היה מאמין?! יש 15 ₪ מתנה על כל מה שמתוק ומנחם", עם אימוג'י של לב שבור והקוד "שובר לב" באנגלית על רקע צילום של כוס עם גלידה וטישו משומש. מבריק!
כידוע, הימלבלוי התגרשה מבעלה לשעבר נדב פלד לאחר עשר שנות נישואים ושני ילדים משותפים. מאז שיצאו הימלבלוי וזיני מ"הארון הזוגי" הם הופיעו יחד באירועים פומביים ואף לקחו חלק בקמפיין משותף כאמור.