מהלך מפתיע ומרענן: הקומיקאי והשחקן עומר עציון, המוכר בזכות הופעותיו ב"ארץ נהדרת" ותכניו ברשתות החברתיות, קוטף קמפיין ראשון ונבחר לשמש כפרזנטור של מותג "מאסטר שף" לשנת 2026, במהלך שההשקעה בו נאמדת בכ־2.5 מיליון שקלים.

הקמפיין צפוי לכלול סדרת סרטונים הומוריסטיים שיעלו בטלוויזיה, בדיגיטל ובפלטפורמות החברתיות, וידגישו את רוחו הקלילה והקומית של עציון לצד התמקדות במומחיותו של המותג.

עומר עציון (צילום: אייל אפרתי)
עומר עציון (צילום: אייל אפרתי)

עציון, שפרץ לתודעה בזכות דמויותיו הקומיות על המסך ובזכות פעילותו ברשתות החברתיות, השתתף בשנים האחרונות במספר הפקות טלוויזיה ותיאטרון, יצר תכנים מקוריים לדיגיטל והציג שילוב של הומור, יצירתיות ויכולות משחק מדויקות. תפקידו כ"נשיא טראמפ" ב"ארץ נהדרת" סייע לבסס את נוכחותו ולהפוך אותו לאחד השמות החמים והמבוקשים בתעשייה - וכעת גם לפרזנטור של אחד המותגים המוכרים בישראל.