כוכבת הריאליטי ממשיכה לרכוב על גל ההצלחה מאז יציאתה מ"האח הגדול": שירז בן ארי נבחרה להוביל את קמפיין החורף החדש של מותג הספורט הישראלי Raven - ותכניס לכיסה כ־200 אלף שקלים. למרות שלא זכתה בפרס הגדול והודחה רגע לפני הגמר, הקמפיין הנוכחי מסמן את הפריצה המסחרית המשמעותית הראשונה שלה מחוץ לבית" האח".

על סט הצילומים ליווה אותה בן זוגה, חן קראוניק, שאותו הכירה בתוך הבית, והשניים כבר הספיקו לעבור לגור יחד. קראוניק הגיע לפרגן לבת זוגו בסט הצילומים והפתיע אותה עם זר פרחים, במחווה שהעלתה חיוך גדול על פני כולם.

שירז בן ארי (צילום: אור גפן)
שירז בן ארי (צילום: אור גפן)

שירז בן ארי (צילום: אור גפן)
שירז בן ארי (צילום: אור גפן)

שירז בן ארי (צילום :אור גפן)

מותג Raven, שפועל בישראל כבר 30 שנה ומנוהל כולו על ידי נשים, בחר בבן ארי להיות הפנים החדשות של קולקציית החורף - צעד שמבסס אותה כאחת הדמויות המסקרנות שיצאו מהעונה האחרונה של "האח הגדול". זהו הקמפיין הגדול הראשון שלה מאז שיצאה מהבית, ומאותת על התחלה חדשה ומבטיחה במיוחד בעולם המסחרי.