כוכב הילדים הנצחי, טל מוסרי, מנחה ערוץ הילדים בדימוס, נבחר לככב בקמפיין חג החנוכה של מותג החטיפים "poof" ורשת הצעצועים "עידן 2000", לרגל השקת מארז אספנות מיוחד לילדים.

הקמפיין, שיעלה במהלך השבוע, נעשה בהשקעה של 650 אלף שקלים ויחשוף את שיתוף הפעולה בין מותג החטיפים לבין רשת הצעצועים, שבמסגרתו יושק מארז אספנים בכמות מוגבלת.

טל מוסרי (צילום: יחצ פוף)
טל מוסרי (צילום: יחצ פוף)

טל מוסרי (צילום: יחצ פוף)
טל מוסרי (צילום: יחצ פוף)

טל מוסרי בפסטיגל מספר 11 שלו | ראיון ל-TMI (צילום :מערכת TMI)

הקמפיין המדובר מציג את מוסרי במרכזו ומשלב בין שני עולמות שמדברים ישירות לילדים: חטיפים וצעצועים. שיתוף הפעולה בין "poof" ל"עידן 2000" צפוי להפוך את המארז החדש לפריט אספנות מבוקש, במיוחד לאור הכמות המוגבלת שבה ישווק.