זמרת הפופ והיוצרת פרידה עוזיאל ממשיכה את המסע הבינלאומי שלה, לאחר שנבחרה להוביל את קמפיין האיפור של Maybelline New York לשנת 2026. במסגרת זו המריאה אמש לפרויקט הצילומים בעיר שלא ישנה - ניו יורק, שם תצטלם לקמפיין חדש המשלב מוזיקה, יופי ותרבות אורבנית.

הקמפיין יחבר בין הבסט-סלרים שפרידה משתמשת בהם ביומיום לבין ההשקות החדשות של המותג שיגיעו בקרוב לארץ. הצילומים עצמם ייערכו בלב טיימס סקוור, ומתוכננים לייצר מראה עדכני שמדגיש את החדות, הסטייל והביטוי העצמי שמאפיינים את עוזיאל. אבל למרות גודל ההפקה - הרגע הכי בלתי-צפוי התרחש בכלל במטוס.

פרידה עוזיאל בניו יורק (צילום: יחצ)
פרידה עוזיאל בניו יורק (צילום: יחצ)

מקורב סיפר למדור שכשעלתה עוזיאל למטוס רגועה וממוקדת לקראת הצילומים, היא הבחינה לפתע בדייל שנראה לה מוכר מדי. כעבור כמה שניות של בהייה - היא קלטה: זהו מדריך הצופים שלה, האיש שליווה אותה בגיל 16 ושלא ראתה מאז.

השניים התרגשו מהמפגש עד כדי כך, שהחוויה מהר מאוד הפכה לאירוע ששאר הנוסעים לא ישכחו: פרידה פרצה בשירה ספונטנית לאורך כל הטיול.

פרידה עוזיאל בניו יורק (צילום: יחצ)
פרידה עוזיאל בניו יורק (צילום: יחצ)

הקמפיין בכיכובה של עוזיאל יעלה בינואר 2026, ויכלול סדרת תכני סושיאל שישותפו גם בפלטפורמות הדיגיטליות של מייבלין ניו יורק וגם של עוזיאל עצמה. הוא ידגיש את החיבור בין חדשנות, טרנדיות ומוזיקה - בדיוק העולמות שבהם פרידה פורחת. במקביל לצילומים, פרידה תנצל את שהותה בניו יורק כדי לקדם את האלבום החדש שלה, שיוצא הבוקר.

כזכור לא מזמן פגשנו את עוזיאל שדיברה בכנות על התקופה המשמעותית בחייה: זוגיות חדשה שנולדה במקרה דרך האינסטגרם, התמודדות עם חשיפה תקשורתית של בן זוג שאינו מהתעשייה, והבחירה לחלוק ברשת רק מה שמרגיש נכון וטבעי.

פרידה עוזיאל בריאיון ל-TMI (צילום :מערכת TMI)

עוזיאל התייחסה גם לביקורות על ביצועים לייב - ומבהירה שהיא מקבלת הערות רק מאנשי מקצוע, לא מטוקבקיסטים. היא גילתה בנוסף שהיא בתהליך חזרה למראה טבעי יותר, שולחת מסר חד למקלידים הקלים, ומעודדת יוצרים צעירים ליצור לעצמם "מציאות מדומה" שתגן עליהם.