בת חן סבג, האקסית המיתולוגית של אורנה בנאי ומי שהודחה לאחרונה מ"רוקדים עם כוכבים", לא הייתה מוכנה לפספס את פסטיבל "פתאל רוק", שהתקיים לאחרונה במלון ארמונות הרודס באילת.
הפסטיבל נערך בהשתתפות כ-2,000 חברי מועדון "פתאל וחברים" בלבד, וכלל בין היתר הופעות של אביב גפן ו"איפה הילד". סבג, מעריצה מוצהרת של גפן, פנתה להנהלת הרשת וביקשה להגיע למופע המדובר.
מאחר שהאירוע מיועד לחברי המועדון בלבד, בפתאל החליטו לצ'פר את השחקנית והעניקו לה חברות במועדון הנחשק, לצד זוג כרטיסים לחגיגת הרוק באילת.