מה קורה כשמכבים את האורות באולפן? אחרי שבע שנים ביחד, אליאור שמש ואבי אשור, הזוג הנשוי הראשון שהעז להתחרות ראש בראש על הבמה של "הכוכב הבא לאירוויזיון", פירקו את החבילה. ואם חשבתם שהכל קרה אחרי שהמצלמות כבו - תחשבו שוב. מסתבר שהדרמה האמיתית התרחשה מאחורי הקלעים, ממש בזמן שאתם סימסתם להם בסלון.
אחרי תקופה ארוכה של שמועות, לחשושים ועוקבים חטטניים ששמו לב שהשניים כבר לא מעלים סטוריז משותפים וממיסים, שמש החליטה שנמאס לה לשמור בבטן. בסרטון דומע וחשוף במיוחד שהעלתה לרשת, היא הטילה פצצה וסיפרה שבתקופת הצילומים היא חיה בזיוף מוחלט מול המצלמות.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
"הייתי עולה לביצוע שרגע לפני אני מפורקת, אני מתה מבפנים, אני בוכה את חיי", שיתפה שמש בדמעות. למרות הלב השבור, שמש מבהירה שהיא ממש לא מסתכלת לאחור: "להישאר במקום שלא טוב לכם זה הדבר הכי גרוע שהייתם יכולים לעשות".
למי ששכח, השניים התחילו את הרומן שלהם הרבה לפני הפריים-טיים, כשאליאור עבדה כמלצרית מזמרת ואבי היה המנהל הקשוח שלה. על המסך של קשת 12 הם הציגו זוגיות מושלמת, מפרגנת ונטולת אגו, ואשור אפילו הצהיר מול כל המדינה שהוא רוצה שאשתו תעקוף אותו ותזכה בתוכנית. שמש עצמה ריגשה את השופטים כשסיפרה שגדלה בבית דתי והקדישה לו ביצוע היסטרי לריהאנה עם 82%, אבי עבר מיד אחריה, אבל לא הצליח להשתחל לנבחרת.
שמונה חודשים עברו מאז הקאט הסופי, והיום שמש כבר נמצאת במקום אחר לגמרי. היא מתנחמת באולפן ההקלטות ומבטיחה שהאלבום החדש שבדרך יחשוף את כל הלכלוך והרגשות מהפרידה המורכבת, אנחנו ב-TMI כבר מכינים את הטישו.