דרמת הענק מאחורי הקלעים של תעשיית המוזיקה הגיעה לסיומה: בתום ארבע שנים של הליכים משפטיים ממושכים, פסק הבורר ד"ר אלון קפלן כי הזמר בניה ברבי הפר את הסכם הניהול עם מנהלו לשעבר, אור מרמלשטיין. הבורר קיבל את מרבית תביעתו של מרמלשטיין וחייב את ברבי לשלם לו סכום עתק המורכב מפיצויים בסך 3.4 מיליון שקלים, עוד 950 אלף שקלים, וכן הפרשי ריבית, הצמדה והוצאות משפט, כך היום (רביעי) מתפרסם לראשונה ב-TMI.

הסכסוך המר בין השניים החל לאחר שברבי החליט לסיים את ההתקשרות המקצועית המשותפת באופן חד-צדדי ולפני מועד פקיעת החוזה. במסגרת ההליך המשפטי ניסה הזמר לטעון כי הסכם הניהול נחתם מולו בעורמה, אולם טענה זו נדחתה לחלוטין על ידי הבורר. בפסק הדין נקבע כי ברבי לא רק ביטל את החוזה ללא נימוק מוצדק על פי דין, אלא אף חתר תחת ההסכם עוד קודם להודעת הביטול הרשמית.

מנגד, גם למרמלשטיין נרשם הפסד קטן בתוך הניצחון הגדול. הבורר דחה את מרבית התביעה הנגדית שהגיש ברבי, אך קיבל את טענתו לגבי פערים כספיים מסוימים. במהלך הבוררות התגלו "פערים חשבונאיים" בהתנהלותו של המנהל לשעבר, ובעקבות כך חויב מרמלשטיין להשיב לברבי סכום של כ-80 אלף שקלים.

בפסק הדין מתח הבורר ביקורת על התארכות ההליך, וציין כי אף על פי שהצדדים תכננו תחילה לסיים את הדיונים בתוך שנה בלבד, הם לא חסכו בהגשת בקשות וחוות דעת מומחים. התנהלות זו גררה את מריחת הזמן והפכה את המאבק המשפטי לעימות עיקש ויקר שנמשך ארבע שנים שלמות.

מנהלו לשעבר, אור מרמלשטיין מסר בתגובה ל-TMI: "בניה ברבי זמר ענק, מאחל לו שיפגוש עוד קרן שמש כמו השיר שנוצר בתקופתי כמנהלו האישי ומנהלו האמנותי".

בניה ברבי מסר בתגובה ל-TMI: "מַיִם רַבִּים לֹא יוּכְלוּ לְכַבּוֹת אֶת הָאַהֲבָה, וּנְהָרוֹת לֹא יִשְׁטְפוּהָ. אחרי חמש שנים של הליך ארוך, אני בוחר להסתכל על הדבר החשוב באמת: הדרך, המוזיקה, הקהל והאהבה שלא כבתה לרגע. מטבע הדברים, הליך בוררות מתנהל תחת חיסיון וסודיות, ולכן אינני יכול להתייחס לפרטים, לפרשנויות או לכותרות שאינן משקפות בהכרח את התמונה המלאה. אני כן יכול לומר דבר אחד פשוט: אני מרגיש שניצחתי. לא בגלל סעיף כזה או אחר, אלא כי אני קם היום שלם יותר, חד יותר, חופשי יותר ומאמין יותר בדרך שלי ובאנשים שהולכים איתי. בימים כאלה של עם ישראל, הכול מקבל פרופורציות. הרעש יישאר בחוץ, והלב שלי נמצא במקום שבו הוא תמיד היה: במוזיקה, בבמות, בקהל, במופע העשור ובקיץ גדול שאנחנו בונים באהבה. אנחנו ממשיכים קדימה. גב זקוף, לב נקי, והרבה אמונה בדרך. נתראה על הבמות".