ימים ספורים לאחר שעבר ניתוח גב בעקבות פריצת דיסק, גיא זו-ארץ ממשיך להתאושש בביתו, אך נראה כי היו שני דברים שלא היה מוכן לוותר עליהם: חגיגת סיום התיכון של בנו הבכור יהלי והחזרה לאולפני "האח הגדול".

מנחה "הישרדות" ו"האח הגדול" הגיע יחד עם אשתו יעל בר-זוהר למסיבת הסיום של בנם יהלי, שסיים את לימודיו בכיתה י"ב. ההורים הנרגשים שיתפו ברשתות החברתיות תיעודים מרגשים של בנם מהטקס ולאורך השנים, מהילדות המוקדמת ועד לרגע קבלת תעודת הסיום.

זו-ארץ צירף לתיעוד המשפחתי את הכיתוב: "רואים אותו? את זה? הוא היה בבטן של יעלי כשטסתי לעונה הראשונה של 'הישרדות'. סיים תיכון אתמול".

גם בר-זוהר הקדישה לבנה מילים מרגשות במיוחד. "לא ייאמן איך הזמן טס. לפני רגע נולדת והצלת את החיים שלי ושל אבא באהבה שלא ידענו שקיימת", כתבה. "מצאנו את עצמנו בקהל נרגשים ולא מאמינים שהתינוק הראשון שהפך אותנו להורים ולמשפחה מסיים את הפרק הזה בחייו. איך גדלת כל כך. כמה אני אוהבת אותך, ילד שלי. תודה שבחרת בנו להיות ההורים שלך".

יהלי ויעל בר-זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהלי ויעל בר-זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהמשך הערב חזר זוארץ למקום שהפך להיות הבית השני שלו - אולפני נווה אילן. לאחר כחודש וחצי של היעדרות בעקבות צילומי "הישרדות" וההתאוששות מהניתוח, שב המנחה אל במת "האח הגדול", שם יגיש גם את הגמר הקרוב לאחר שכבר הנחה את משדר חצי הגמר.

עם שובו לנווה אילן היה אסיר תודה ואמר: "כמה מרגש לחזור ולעמוד על הרגליים, וזה לא מובן מאליו. לחזור לשגרה שלך. יעלי, זה יהיה בזהירות, לא לדאוג, אני שומר על עצמי. שמח שלא ויתרתי ושאני כאן".