יממה לאחר שהוכרזה חמישיית הגמר של תוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול", הכוללת את גל רובין, אלירן, נועם, עומר ורפאלה, ברשתות החברתיות כבר עוסקים בנושא אחר לגמרי: סרטון ישן של גל רובין, שצולם והועלה עוד לפני כניסתה לבית, וכעת נראה כאילו נועד בדיוק לרגע הזה, רגע לפני הגמר הגדול.

חמשת הדיירים שנותרו בבית יתמודדו בימים הקרובים על תואר הזוכה הגדול של העונה ועל פרס כספי בסך מיליון שקלים. אולם בעוד המאבק על הקולות בעיצומו, סרטון שפורסם הבוקר על ידי רובין וצולם עוד לפני כניסתה לבית,  הצליח לעורר לא מעט תהיות בקרב הצופים.

בסרטון, שנחשף מחדש לאחר הכרזת הפיינליסטים, פונה רובין ישירות לקהל ומבקשת את תמיכתו לקראת השלבים המכריעים של העונה. את הסרטון שיתפה תחת הכותרת: "בשבילי ובשביל הילדים שלי והמשפחה שלי", משפט שהעניק ממד אישי ורגשי במיוחד.

עצם העובדה שהמסר הוקלט עוד לפני כניסתה לבית גורמת לחלק מהצופים לתהות האם הייתה בטוחה שתגיע עד הגמר. אחרים סבורים כי מדובר פשוט בהיערכות מוקדמת ומתבקשת מצד מתמודדת שהאמינה בעצמה ובכוחה הציבורי.

כך או כך, הספקולציות כבר החלו לרוץ ברשת. האם רובין רק ניחשה נכון את סיכוייה? האם הייתה משוכנעת מראש שתבלוט בעונה? או שמא מדובר בצירוף מקרים מוצלח במיוחד?.

גל רובין, האח הגדול 2026 (צילום: ערוץ 13)
גל רובין, האח הגדול 2026 (צילום: ערוץ 13)

במסר שהקליטה לצופים אמרה רובין: "ועכשיו הכי שקוף, הכי גלוי, הכי אישי , תצביעו לי. אני צריכה אתכם. אני רוצה להישאר עד הסוף. אני צריכה לעבור את התהליך הזה. תראו לי אהבה, תראו לי שייכות, תראו לי אחדות. בבקשה, אני רוצה שתצביעו לי הכי בכל העולם. ואני מודה מראש לכל מי שמכיר אותי, תומך בי, מאמין בי ומתרגש יחד איתי. תצביעו לי בבקשה".

התגובות לסרטון היו ברובן אוהדות, ורבים מהגולשים איחלו לרובין הצלחה בגמר ואף קראו להצביע עבורה. לצד זאת, היו גם תגובות ביקורתיות יותר. בין היתר נכתבו תגובות כמו: "קודם תלמדי להתנהג" ו"בשביל כסף צריך לעבוד". הביקורות הללו משקפות את המחלוקת סביב דמותה של רובין לאורך העונה, אך גם את העובדה שהיא נותרה אחת הדיירות המדוברות ביותר בבית.

כעת נותר לראות האם הפנייה המוקדמת אכן תסייע לגל רובין ברגע האמת, או שאחד מארבעת המתמודדים האחרים יקטוף את הניצחון בגמר הגדול.