העונה האחרונה של "האח הגדול" הסתיימה אמש, והדיירת הבולטת של העונה, גל רובין, גרפה את המקום הראשון כשגברה על חמישיית הגמר, כיבתה אחרונה את האור בבית וזכתה במיליון שקלים. 

עם יציאתה מבית "האח הגדול" פגשה רובין את ילדיה שעלו לבמה לחבק את אמא שנעדרה יותר משלושה חודשים. משם היא המשיכה לחגיגות עם חברים בבר בראשון לציון עד השעות הקטנות של הלילה. 

אחרי לילה לבן, ואחרי שהבינה עד כמה הדיירים זועמים על זכייתה ובראשם רפאלה ואלירן, רובין ממשיכה בשלה והבוקר היא התייצבה בבנייני רשת 13 לטובת פגישות ומקבץ ראיונות שלאחר הזכייה. 

גל רובין בבניין רשת 13 (צילום: יח''צ)
גל רובין בבניין רשת 13 (צילום: יח''צ)

למרות ה"עליהום" שהיא עוברת על ידי הדיירים האחרים בבית, רובין נראתה מאושרת ונינוחה, פיזרה חיוכים לעבר עדשת המצלמה, פגשה אנשי הפקה אוהדים ואף פגשה את הפיינליסט עומר ציפורי שלהבדיל מדיירים אחרים איחל לה הצלחה, אולם גם הוא לא חסך בביקורת על התנהלותה בבית. 

גל רובין  (צילום: מתוך האינסטגרם)
גל רובין (צילום: מתוך האינסטגרם)

"היי לכולם, אני אחרי לילה שלא ישנו בו. אני מתרגשת, זה אושר מטורף, תודה לכל מי שהצביע, אני בשיא האושר, אני בערוץ 13 ובאנו לעשות ריאיון. יצאתי מהבית המדהים הזה שאולי הייתה חוויה שנויה במחלוקת אבל בסופו של דבר זה העצים אותי, חיזק אותי וחיבר אותי למי שאני באמת. זה החזיר אותי למקורות, לערכים ולסנטר ותודה כי זה בזכותכם. חזרתי לסטורי, זה הסטורי הראשון שלי".

עכשיו כשיהיו לה מיליון שקלים בעו"ש והיא זכתה בתואר הנכסף, למי אכפת מה יגידו המתחרים מהבית.