אחרי שהתקרבה לצלחת, הפכה לסנגורית של בני הזוג נתניהו בעיקר של שרה ואף מתכננת לעצמה משרה פוליטית, אין מי שראויה יותר לקבל קמפיין אופנה נחשק מאשר ניקול ראידמן, רגע לפני שמשרה פוליטית לא תאפשר לה. ראידמן שמוכרת מותגי על בינלאומיים וסופר יוקרתיים בחנות שלה בכיכר המדינה, יורדת לעם ונבחרה לשמש כפרזנטורית למותג האופנה הישראלי של רשת "גלי" לקולקציית סתיו וחורף 2017-2018.
ראידמן בת ה- 31 לא נבחרה לבדה לשמש כפרזנטורית אלא יחד עם שני ילדיה, מישל בת ה- 7 וריצ'י בן השלוש שכבר אוחזים כל אחד מהם חשבון אינסטגרם עשיר בעוקבים. השלישייה תככב בקמפיין שנאמד בשווי של 3 מיליון שקלים כשמתוכם ראידמן על פי גורמים בתעשייה צפויה לקבל חצי מיליון שקלים לעונה. הסכומים המדוברים לא באמת יציגו איזו תנועתיות או תזרים בחשבון העובר ושב של "ההוט קוטור" לכן החליטה המעושרת הצדיקה לתרום את כל כספי הקמפיין בסך של חצי מיליון שקלים, לבתי חולים לילדים ועמותות לילדים חולים ונזקקים. עוד סיבה מספיק טובה לבנות קריירה פוליטית. עבור ריצ'י מדובר בקמפיין ראשון לעומתו ניקול ומישל שכבר כיכבו בקמפינים משותפים בעבר.