ניקול ראידמן כבר מזמן אותתה שהיא ממש לא מתכוונת להחביא את הילדים שלה מאור הזרקורים, ולקחה את העניין צעד אחד קדימה. האישה, הקוטור ובזמן האחרון מחזיקת הטייטל של חברה של משפחת נתניהו, קיבלה את קמפיין הקיץ של חברת הנעליים "גלי", והחליטה לרתום לטובת העניין את שני ילדיה, מישל וריצ'י. מישל, להזכירכם, כבר מתחזקת (בזכות אמא), עמוד אינסטגרם פעיל, שבקרוב, סביר להניח, יעבור גם לרשותה.

אבל הפעם, ראידמן עצמה לקחה את הילדים לחוויה, שלאו דווקא תשלשל לכיסם כסף. ראידמן ושני ילדיה נבחרו כפרזנטורים של רשת גלי לקמפיין אביב קיץ 2018, כשהאמא החליטה ללמד את הילדים שיעור במעורבות חברתית ותרומה, כשהודיעה כי כל שכרם של המשפחה מהקמפיין יועבר במלואו כתרומה אשר תתחלק בין  בתי חולים ועמותות התומכים בילדים חולים ונזקקים.

הקמפיין צפוי לעלות במהלך השבועיים הקרובים, בכיכובם של המשפחה המצולמת, בעלות של כ-3 מיליון שקלים.
ניקול ובתה מישל. צילום: אלכס ליפקין

פספסו לימודים, אבל עברו שיעור יותר חשוב. מישל וריצי'. צילום: אלכס ליפקין