מי את?
שני אלון, בת 33, נשואה לרונן, הבעל הכי מדהים בעולם, ואמא לרום וגאיה. אני בעלת מספר עסקים: וילת אירוח במושב עין יעקב; בלוגרית הורות מובילה; בעלת עסק של פפיונים ותפירה אישית לילדות; ובקרוב ייצא ליין תבלינים חדש שלי. הכרתם אותי כמנצחת ב׳מירוץ למיליון׳ (עונה רביעית) וכמתמודדת בעונת ה׳אולסטארס׳״.

האינסטגרם זה הדבר הראשון שאת פותחת בכל בוקר?
“חד־משמעית כן. אני מתעוררת, הולכת לילדים, מגישה להם ארוחת בוקר, פותחת את האינסטוש ומיד עונה לשאלות של העוקבות שלי. ברגע שקיבלתי החלטה להיות בלוגרית הורות, אני מחויבת לענות לכל מי ששואלת אותי שאלות. זה חלק מחיי, זו לא השתלטות לרעה. להבדיל, זה כמו אדם שמזריק לעצמו אינסולין - אני רגילה בכל בוקר לפתוח מצלמה״.

שני אלון אינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני אלון אינסטגרם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

האם את מוכנה לחשוף כמה כסף את לוקחת תמורת פוסט? 
“אני לא מוכנה לחשוף כמה, אבל אני כן יכולה לומר שאני שווה את מה שמשלמים לי. אני יוצרת תוכן ברמה הכי גבוהה שיכולה להיות, ואם אני מעריכה את עצמי, גם אחרים מעריכים אותי. אני לא מתמחרת את עצמי בזול, אני יודעת מה אני שווה״.

81% מהעוקבים שלך הם עוקבות. איך את מסבירה את הפער?
“אני יותר פונה לקהל הנשי, חד־משמעית. אם גברים רוצים לעקוב אחריי - בכיף, אבל הרבה פעמים גברים אוהבים לעקוב אחרי נשים שלפעמים חושפות קצת יותר ממני. אין אצלי הרבה טוסיקים וציצים, גג אני חושפת את הציצי של ההנקה״.

שני אלון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני אלון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מהו הפוסט שקיבל הכי הרבה לייקים?
“הפוסט על האמת שאחרי הלידה נחשף ל־180 אלף חשבונות וזכה ליותר מ־5,000 שמירות. הרבה פעמים, מי שמעלה תמונה לאינסטוש מעלה את עצמה כשהיא זוהרת, ואני העליתי תמונה שלי בוכה. לא היה לי כזה כיף אחרי הלידה, לא הרגשתי טוב עם עצמי, הרגשתי שצריך לתת את הבמה גם לדברים שלא מראים. זה יצר הזדהות גדולה״. 

שני אלון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני אלון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

את מקדמת אג׳נדה של הנקה?
“בלידה הראשונה לא הצלחתי להיניק. את הילדה השנייה אני מיניקה כבר שנה וחצי, ואני בעד לנרמל את הדבר הזה – הנקה בכלל והנקה בציבור. הייתה מישהי שאמרה שבעיניה זו סטייה שאני מיניקה ילדה כל כך גדולה. אבל הנקה היא נורמלית. אנחנו ב־2021, והכל בסדר, אפשר להיניק, לא צריך לעשות מזה עניין. אני לא מחפשת את הפיד המושלם, בעיניי אני שלמה, לא מושלמת״.

את מעלה הרבה תמונות כבשלנית. מה עם אופנה וביוטי?
“אני משפיענית גם בתחומי היופי, אני כל הזמן מעלה סטוריז על תחום הטיפוח. אני מאוד אוהבת איפור, פשוט הבישול לוקח נפח גדול יותר באינסטגרם שלי. כשאנחנו הופכות לאמהות, הדאגה היא לעוד נפש שצריכה לאכול, אז הרבה פעמים זה תופס לי נפח גדול יותר בפיד. לילדים שלי תמיד יש ארוחת צהריים חמה!״.

שני אלון ומשפחתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
שני אלון ומשפחתה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)