כוכבת "האח הגדול" ואשתו של הזמר סטטיק קוטפת קמפיין ראשון לבדה. בעבר הצטלמה שרית פולק לקמפיין גדול של רשת "פרטנר" יחד עם בעלה הזמר הנודע, אלא שרגע אחרי שנכנסה ל"אח הגדול", הפכה פולק לדמות בפני עצמה, ולא תויגה יותר כ"אישה של".
כעת גם התוצאות מגיעות, ופולק לוהקה לקמפיין ראשון שלה לבדה. פולק קוטפת הישג מרשים כשנבחרה לשמש פרזנטורית למותג ההלבשה התחתונה של חברת "סלוגי".
מפיקת האירועים ויוצאת "האח הגדול" נבחרה להיות שגרירה של המותג לחודשים הקרובים והיא תוביל את קולקציית הסתיו ותצטלם בחזייה ותחתונים. פולק, נכנסת לנעליה של הזמרת הבינלאומית קיילי מינוג שנבחרה לפני שש שנים כשהייתה בגיל 47 לשמש פרזנטורית של המותג בעולם. מעניין מה יהיה לסטטיק לומר על זה שאשתו בהלבשה תחתונה מול כל המדינה.