רגע אחרי שהעונה הרביעית של חתונה ממבט ראשון הגיעה לסיומה ושודר פרק הסיום והחלטות הזוגות, נהנים כוכבי הריאלטי מדקות התהילה שלהם וקוטפים קמפיין משותף. בעונות הקודמות היו אלה הזוגות שנשארו יחד אחרי התוכנית שגרפו קמפיינים זוגיים, אך היות והעונה הזו אף אחד מהזוגות לא שרד את החיים שאחרי הריאלטי, החליטה חברת "מולר" הבינלאומית לאחד את מרביתם לקמפיין משותף.
כמו בחיים האמיתיים עבור המתמודדים, גם בפרסומת למעדני הפרימיום החדשים מולר Froop הקונספט הוא מ"מבין כל מי שנמצא מולי, סוף סוף מצאתי אותך". צילומי הפרסומת כבר התקיימו אתמול, אז התאחדו חלק מהחתנים והכלות של העונה על סט הצילומים., בלטו הזוגות שלא שרד, עינת בן משה ולירון פז, שי יעקובוביץ והדס שוורץ. הכלה שזכתה לפרק שידוכים מיוחד, מנור ברטוב ואיתמר עמי . כמו גם נרשמה נציגות אחת מהעונה הקודמת דניס רוסקוב. לא נכחו: שני יוסיפון, דני זיסקינד, ניצן שיק, מנו כהן, מעיין רובין, עמרי קראוס וקארין שניידרמן.