השחקן משה אשכנזי שורף את רחבת הריקודים של "רוקדים עם כוכבים" ויחד עם החשיפה מגיעים גם הקמפיינים וכעת הוא גורף לכיסו כמה מאות אלפי שקלים בקמפיין חדש ל"זוגלובק", שהיקף ההשקעה של הקמפיין הוא בעלות של כשלושה מיליון ש"ח. לאחר תקופה ארוכה ללא פרזנטורים בחרה החברה בשחקן המצליח להוביל את סדרת הפרימיום החדשה של המותג.
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>
אלא שעבור אשכנזי זה לא רק עוד קמפיין אלא ממש סגירת מעגל. השחקן הודה על הסט שבילדותו בעכו עזר לאביו, שהחזיק קו הפצה של "זוגלובק" משך 15 שנה. בחברה גילו את הסיפור המרגש רק לאחר שהחוזה בין הצדדים נחתם.
עוד סיפר אשכנזי שהאהבה לריקוד לא התחילה עם הריאליטי של "רוקדים עם כוכבים" וכי בתור ילד היה רוקד כמו מייקל ג'קסון ואפילו קראו לו "מייקל ג'קסון העכואי". אשכנזי קיבל הצעות רבות לריאליטי וסירב, אלא שלתכנית ריקודים לא יכל להגיד לו. עוד הוא סיפר שנכנס לכושר ולגזרה חטובה בזכות החזרות האינטנסיביות של הפורמט.