לאחר שיתוף הפעולה המוצלח עם זהבה בן, עדן בן זקן עוברת לדבר הבא. בזמן שזמרת העשור נמצאת בחופשה אקזוטית עם בעלה שוקי ביטון בדובאי, היא קיבלה בשורה משמחת ביוחד, כי נבחרה נבחרה לשמש כפרזנטורית החדשה לקמפיין הנעליים של רשת TOGO. במהלך השנה הקרובה, תצטלם בן זקן לקמפיין רחב היקף, שמעורך בכ-8 מיליון שקלים, בכל פלטפורמות המדיה ובעיקר בפעילות הדיגיטלית של המותג.
בן זקן נכנסת לנעליהן של כוכבות גדולות בביצה ששימשו בעברן פרזנטוריות למותג כמו מירי בוהדנה, מורן אטיאס , עדי הימלבלוי ושיר אלמליח. ל-TMI נודע כי כלל לא הייתה התלבטות מי תהיה הפרזנטורית החדשה, וכי החיבור לזמרת המצליחה היה דבר שרצו בהנהלת המותג כבר תקופה ארוכה.
כזכור, עדן בן זקן פרצה לתודעה הישראלית בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור ישראל" עם האוברול ב"30 שקל, ומאז ביססה את עצמה כזמרת ומלחינה מובילה בתעשייתה המוזיקה הישראלית ואף נבחרה בשנת 2019 כזמרת העשור של ישראל. מטעם המותג נמסר כי הבחירה בעדן נעשתה בשל התאמתה לערכי המותג ביניהם טרנדיות ונגישות.