מלי לוי כבר לא רק שחקנית ודוגמנית מוערכת, אלא גם אשת עסקים שמשיקה היום (שני) את הבושם הראשון שלה, לסדרת בשמים שתגיע בהמשך וימכר ברשת חנויות "Story". לוי מצטרפת לשורה של נשים חזקות בתעשיית הבידור הבינלאומית שהשיקו בושם משלהן כמו בריטני ספירס, ריהאנה ואחרות.
לקמפיין הצטלמה לוי בעצמה והסלוגן שמלווה אותו הוא: "I'm Losing Myself To Find a New Me". בראיון ל-TMI סיפרה לוי כי הרעיון לייצר בושם משלה הגיע מילדות. "מאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי ריחות ופרחים, הייתי מסתובבת בשדות של מבשרת ציון ורוקחת בשמים ושיקויים. כשפתחתי את האתר שלי שמאגד בתוכו את האהבות שלי בתחום הלייף סטייל והאופנה ידעתי שיגיע הבושם". כשנשאלה מה הצעדים הבאים, ענתה לוי: "להמשיך לפתח את הקו של ריחות נישה ולצאת לזירה הבינלאומית".
את בשאיפה להפוך לפנינה רוזנבלום הבאה עם סדרת מוצרי טיפוח?
"השאיפה היא ליצור דרך משלי. דרך שיוצרת ערך לאנשים מסביבי בחוויה שתלווה אותם ברגעים הכי טובים שלהם".
הסלוגן שמלווה את הקמפיין הוא 'I'm Losing Myself To Find a New Me'. איפה איבדת את עצמך?
"המשפט מתייחס להבנה שהחיים קצרים ולא צריך לפחד לזוז מאזור הנוחות או להגשים חלום שדורש אומץ ובשלות. למדתי שצריך ללכת לאיבוד קצת כדי למצוא את הדבר חדש שמרגש אותי".