את הידיעה הבאה כדאי ורצוי שכל ידועני הביצה וכוכבי הרשת יקראו כשהם יושבים יחד עם איש מקצוע שיכול להרגיע ולנחם אותם, כי אנחנו מסירים כל אחריות רפואית לכל מי שייבהל או יחווה תסמיני חרדה, מעצם החשיפה לידיעה. כידוע, סלבס בביצה וכוכבי הרשת, שהיו מחפשים מקורות פרנסה נוספים, והיו נוהגים לפקוד אירועים מתוקשרים תמורת צ'ק מכובד, משקיעים כיום את כל זמנם ומרצם בטיפוח חשבונות האינסטגרם, פייסבוק והטיקטוק שלהם.
הסיבה, ככל שיש יותר עוקבים ותכנים מעניינים, כך גדל הסיכוי להכניס תוכן שיווקי ולהתפרנס ממנו בכבוד רב. אלא שיש לא מעט ידוענים ישראלים עם למעלה ממיליון עוקבים שקפצו באורח פלא למספרים גדולים מדי, ושמבדיקה מקצועית שערכו מדובר בחשבונות פיקטיביים שנרכשו על ידי אותו הידוען כדי להגדיל את כמות העוקבים.
חברת יזמות ופרסום עומדת לטלטל בקרוב מאוד את התעשייה ולחשוף את כל אותם הידעונים שרכשו עוקבים מזויפים ותגובות קנויות. כבר קיבלנו לידינו רשימה לדוגמה של ידוענים מהשורה הראשונה שקנו עוקבים ויחשפו בקרוב. אז האם תעשיית התכנים השיווקיים ברשתות החברתיות בסכנת הכחדה?