ההרכב "קאלוש אורקסטרה", שהביא דוז פואה לאוקראינה באירוויזיון האחרון, נחת בשלישי האחרון בארץ והתאכסן במלון "לאונרדו ביץ׳" בת"א. בזמן הצ׳ק אין קלט אחד המאבטחים של חברי הלהקה כי הבחור בקבלה עונד סיכה של דגל רוסיה על דש הז׳קט (מדובר בסיכה המורה על העובדה כי הוא יודע לדבר רוסית - לג"ש). הוא ניגש אליו, הסביר לו שזה מעליב אותם וביקש שיוריד את הסיכה. הוריד, בטח שהוריד, כי מי צריך תקרית דיפלומטית בסוף משמרת.

מזל טוב לחגית לבייב ולבעלה גרג סופייב, שילדו בשבת האחרונה בן, נכד למיליארדר לב לבייב. ותראו מה זה כבוד: לבייב, המתגוררת בקווינס בניו יורק, הגיעה לפני כחודש לארץ כדי ללדת פה, והחליטה לוותר על האזרחות האמריקאית לרך הנולד - הכל כדי שהסנדק יוכל להיות האבא שלה. משפחת לבייב ביקשה לא להגיב.

חגית לבייב ולב לבייב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
חגית לבייב ולב לבייב  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זוכרים שליאורה עדכנה אתכם שהזמר גד אלבז, בנו של הזמיר ("הוא זכאי") בני אלבז, מתחתן בשנית עם ורד ברדא? אז מי שהוזמן אמור להתייצב באולמי גבריאל בנס ציונה ב־27 בפברואר.

בני אלבז, יהיו מכובדים? תשיר בחתונה? יהיה דואט?
"יהיה ויהיה. ואפילו בן גביר יגיע בע״ה. ויש מצב שנשיר כולנו על במה אחת. ויש מצב שאיתמר בן גביר משאיר אותי בארץ, יש מצב. לפני הבחירות בן גביר ביקש מגד, תבקש מאבא שיישאר בארץ, 'הוא לא הולך לשום מקום'. ליאורה, יש מצב שהגלות אצלי תסתיים בע״ה".