בגולף כנראה מתכתבים עם מזג האוויר המאתגר בעונה הנוכחית ומשיקים מיני קולקציה בסגנון ספורטיבי רטרו וקולקציות שיסדרו אותך גם ימים הלוהטים של הקיץ. בתפריט תגלה קוים שונים בהם: TSUMI הקז'ואלי; MUST HAVE שעושה הרבה כבוד לים הכחול ולחופים הלבנים; HIGH SUMMER שלוקחים אותך לחופשה באי טרופי. בפלטת הצבעים תפגוש אוקיינוס של צבעים: ירוק זית, אבן, כתום מעושן, כחול שמיים, אפור, שחור ולבן. בין שלל הפריטים מככבים טי שרט בשלל הדפסים, חולצת ג'ינס, טי שרט שטופה מבד פיקה, חולצות פסים, ג'ינסים, ברמודות ומכנסי צינו וג'ינס.
טווח מחירים: 79.90-329 שקלים

סקוץ' אנד סודה (צילום: יח''צ)
סקוץ' אנד סודה (צילום: יח''צ)

סקוץ' אנד סודה הוא מותג הולנדי בועט ומרענן שהחל לפעול אי שם באייטיז. גם היום הוא נחשב לאחד ממותגי האופנה הלוהטים ברחבי העולם. בקיץ הקרוב מביאים לקדמת הבמה השראות מהפריחה הצבעונית בפארק וונדל באמסטרדם. הפריטים שתקבל כאן יהיו בעיצוב מודרני ורב-תכליתי שילווה אותך לאורך שנים, כמו שאתה אוהב. בלטת הצבעים תפגוש גווני פסטל של ורוד וכחול שמיים. הצבעוניות העשירה מגיעה תודות להדפסי הפרחים, העצים, העלים וכל מה שיפה בטבע. הקולקציה כוללת פריטים דוגמת טי שירטס, חולצות מכופתרות בגזרה ישרה ובגזרת אוברסייז עם הדפסי עצי דקל וטאי דאי שמספק שילוב גוונים מרענן, חולצות פשתן קלילות בגווני פסטל שונים, ג'ינסים ומכנסיים קצרים בשלל צבעים.
טווח מחירים: 199-1,049 שקלים.

קסטרו (צילום: אייל נבו)
קסטרו (צילום: אייל נבו)

בקסטרו כך מסתבר, מקפידים לשלב בין הקיץ שבחוץ לקיץ שבפנים. אחרת אין הסבר מדעי אחר לעובדה שהקולקציה צועקת חופש, ים, טבע ומרחבים. בקולקציה החדשה תמצא פריטים קז'ואליים מרעננים שמתכתבים עם מגמות האופנה הטרנדיות. בגזרת הכיתובים, ההדפסים והגרפיקות שמככבים על הטי שרטס מביאים לך איים טרופיים לפרצוף. הצבעוניות עשירה וכוללת אוקיינוס של גוונים בהם כחול נייבי, לבן, אבן, שחור וירוק מנטה. לצידם מככבות חולצות פשתן עם נגיעות בוהו שיק. גם פריטים שיסדרו אותך לעונת האירועים תמצא במותג האופנה הישראלי.
טווח מחירים: 59.90-329.90 שקלים

אולסיינט ל-STORY (צילום: יח''צ)
אולסיינט ל-STORY (צילום: יח''צ)

הקולקציה החדשה של המותג הלונדוני הנחשק אולסיינט מקדשת את הכמיהה לברוח מכל הצרות. לא במקרה בחרו בסלוגן LOVE MY WAY וארגנו לך פריטים ששואבים השראה מחופשה שטופת שמש בצפון איטליה. את הנגיעות הנכונות תמצא בהדפסים מקפיצים, בדים נשפכים ומשוחררים וגזרות קלילות ונעימות. לא תוכל לחמוק כאן מצבעוניות קיצית לצד מניפת גווני צהוב, אדמה וחול. ה- DNA של המותג מופיע כהשראות מעולם העיצוב היפני, מבגדי עבודה ומדי הצבא. 
טווח מחירים: 199-1399 שקלים, בחנות המותג בעזריאלי שרונה וברשת STORY

פומה ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)
פומה ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)

פומה מזיעים ממאמץ בשנים האחרונות מטרה להפוך ממותג שמזוהה עם כושר וספורט, לשם נוטף לייף סטייל, שיק ואופנה. לא במקרה הם יוצרים שלל חיבורים מסקרנים עם כוכבים בעלי שם ומנפיקים קולקציות קפסולה ייחודיות. בקולקציית הקיץ תגלה פריטים שצורחים למרחקים אופנת רחוב. את הפרשנות העדכנית לכל העסק תקבל בצבעים שמחים של ירוק מנטה, כתום, אדום, צהוב וכחול וגם בגוונים רגועים של אבן, לבן ושמנת. בין שלל הפריטים מככבים מכנסים בלוק קז'ואלי, חולצות עם טוויסט וטי שירטס שלא מוותרות לך על לוגומאניה.
טווח מחירים: 30-1,390 שקלים, בחנויות הדגל של פומה וב-FACTORY54

פולו ראלף לורן ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)
פולו ראלף לורן ל-FACTORY54 (צילום: יח''צ)

בפולו ראלף לורן מסדרים לך העונה סגנונות מסקרנים השואבים השראה מעולם הטיולים, המסעות החופשות והחיים האורבניים. קולקציית VOYAGER עושה הרבה כבוד לטארקים ולטיולים במדבריות אריזונה. הגוונים השולטים: אדמה, כתום, סגול, צהוב וירוק. את העניין מספקים הדפסי פרחים, פסים ואיורים אינדיאנים. קולקציית AVIATOR מתמקדת בעולם התעופה ופלטת הגוונים בהתאם: כחול, אפור, לבן ואבן. כאן תפגוש פריטים בקו מחויט, נקי וספורטיבי. קולקציית THE CURATOR מפגישה אותך עם מאפיינים בוהמיינים ואמנותיים ואילו קולקציית HERITAGE ICONS מסדרת לך ביקור בהמפטונס קו החוף של ניו יורק. גם את חולצות הפולו הקלאסיות שמצוידות בפרש המפורסם של פולו אין סיכוי שתפספס. 
טווח מחירים: 69-7,460 שקלים, בחנויות הדגל פולו ראלף לורן וב-FACTORY54

Orlebar Brown ל-boutique77 (צילום: יח''צ)
Orlebar Brown ל-boutique77 (צילום: יח''צ)

מותג בגדי הגברים הבריטי Orlebar Brown מבית שאנל משיק את קולקציית קיץ 2023 בהשראת החופשות, הים והאיים הקסומים. תקבל כאן קוקטייל של הדפסים ניטרליים, רגועים וקז'ואליים. הפסים מככבים ובגדול על חולצות, סריגים קלילים ובגדי ים. גם מכנסי ברמודה, חולצות מכופתרות וטי שרטס נינוחות תמצא כאן. כדי שלא תרגיש שיצאת מהים, מארגנים לך פלטת כחולים מרשימה הכולל כחול עז לצד גווני טורקיז ותכלת רגועים. המותג גם שמור על הכדור ושותף בפרויקט Blue Carbon Projects, העוסק בשיקום מערכות אקולוגיות באוקיינוס. 
טווח מחירים: 600-2,036 שקלים, להשיג ב-boutique77