לתפארת או לתופרת? השחקן והמנחה האהוב אקי אבני חבר אמש (שלישי) לדוגמנית, השחקנית והמנחה מורן אטיאס, והשניים הנחו את האירוע שפתח את חגיגות יום העצמאות של ישראל. אמנם אבני היה על הבמה, וכצפוי - לא הצלחנו להוריד ממנו את העיניים, אבל היו מספר דברים נוספים שמשכו את תשומת ליבנו.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אטיאס אכן סיפקה לנו את "אפקט ה-וואו" כשעלתה לבמה לבושה בשמלה בצבע תכלת של המעצב דני מזרחי, אבל ה-"וואו" לא היה טוב הפעם. השימוש בסמלי הדגל לא צלח כמצופה והשמלה הצנועה אמנם תאמה למאורע, אך לא ישבה כראוי על גוף המנחה - מה שגרם לה להיראות מעט כאוריגמי לא מוצלח. חדי העין שבנינו גם שמו לב למעבר השרוול מיד אחת לאחרת, מה שעוד יותר סיבך את המצב. עם זאת, את יופייה של אטיאס לא ניתן לקחת ממנה, ואת המצב הציל צוות הביוטי של המאפר גילי אלגבי, שגרם לה לזהור אף יותר.

View this post on Instagram

A post shared by Beauty (@beauty__crew)

ניסיתי להימנע מלדבר על אבני, כי אם אתחיל - זה לא ייפסק, אבל אי אפשר להתעלם מ"מצטיין יום העצמאות של TMF". למאורע החגיגי אבני התעטף בחליפה מדויקת של מותג חליפות הגברים ניימס (Names), וכשהוא מדמה את דגל ישראל בגרסתו החדשה בחליפה הכחולה מעל החולצה הלבנה, הוא פתח את טקס החג בכבוד ואף משך את תשומת הלב מתאונת האופנה היפייפיה שלצידו.

הזמרת שירי מימון שמה לנו מראה מול הפרצוף, ואני לא מדברת על לשקף לנו את המציאות הסוערת בזמן החגיגות בישראל, בכלל לא, אלא פשוטו כמשמעו - מראה. עם סטיילינג של מזל חסון ובחירה חכמה של השמלה בעיצוב דרור גבע קוטור, שמלתה נצצה ללא הפסק על הר הרצל והמקום היה כמועדון דיסקו נוצץ והיא הכוכבת.

 לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

View this post on Instagram

A post shared by Shiri Maimon (@shirimaimon1)

עוד מצטיין בתחום האופנה שהופיע בטקס היה הזמר איתי לוי, שהגיע, בזכות הסטייליסטית שני לסרי, בדמות מלאך לבן בחליפה של MIRZA, המותג של המעצב הצעיר נאור אהרון. אליו, נוסף השחקן עופר חיון שהבין את הסוד, זרק על עצמו את חליפת הקזבלן, AKA מעיל עור וג'ינס, והבין שעם החיוך הכובש נפרגן לו גם אם יבוא עם פיג'מה.

עופר חיון בטקס הדלקת המשואות (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)
עופר חיון בטקס הדלקת המשואות (צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

מספר כפילים נראו בטקס, כאשר רבים מהגברים שעלו על הבמה הלכו בעקבותיו של אבני והתעטפו בחליפה כחול-לבן. מי שבלט היה משיא המשואה והשחקן שלום אסייג, שקיבל מאיתנו "שאפו" ענק.

שלום אסייג (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שלום אסייג (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

את מנת האכזבה הנוספת העניקו לנו הממונה על הטקס, השרה מירי רגב, ואשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. כששתיהן בחליפות מוקפדות, האחת בטוקסידו שחור-לבן משעמם והשנייה בחליפת תכלת שובבה שכפתורי הזהב לא עשו לה חסד, ציפיתי מהשתיים להרבה יותר. מכאן, ניתן רק לצפות לשיפור בשנה הבאה, אולי.

בנימין נתניהו, שרה נתניהו  (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו, שרה נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מירי רגב בטקס הדלקת המשואות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מירי רגב בטקס הדלקת המשואות (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מכסת הלוקים הכחולים הגיעה אמש לשיאה, אז אחרי יום העצמאות הזה ללא ספק נצטרך גמילה מהצבע. סעו לשלום, גווני הכחול, ניפגש בלית ברירה ביום העצמאות הבא, אם לא לפני.