המותג alo yoga פותח חנות שניה בישראל ביום שני 1.5.23 בקניון עופר רמת אביב, בשותפות עם היבואנית של המותג בארץ, חברת 911 אופנה. מותג האקטיב הידוע, שנוסד ב-2007 בלוס אנג׳לס על ידי דני האריס ומרקו דיג׳ורג׳, הוא המותג הצומח ביותר בעולם בקטגוריית ה-Activewear.

אלו יוגה  (צילום: יחצ חול)
אלו יוגה (צילום: יחצ חול)

alo yoga הוא מותג לייפסטייל פרימיום שחרט על דגלו לקדם יוגה בעולם, להפיץ את תנועת המיינדפולנס, להעניק השראה של wellness ולפתח קהילתיות. המותג הוא ידידותי לסביבה, פועל במפעלים ירוקים ושומר על זכויות העובדות והעובדים שלו. מדובר במותג האקטיב הנחשק ביותר בקרב סלבריטאיות/ים ומשפיעניות/ים כמו טיילור סוויפט, ג׳יג׳י חדיד, קנדל ג׳נר, היילי בולדווין, סלינה גומז ואחרות. מאז שנוסד, הוא המשיך לצבור פופולריות גדולה ועקבית, והוא מדורג כאחד ממותגי האופנה הפעילים ביותר ברשתות החברתיות.

המותג הכריז לפני כמה חודשים על קבוצת 911 אופנה כבעלת הזיכיון הישראלי, זוהי החנות השנייה של המותג בישראל ובמקביל מתקיימים מגעים עם מיקומים נוספים. 

אלו יוגה (צילום: יחצ חול)
אלו יוגה (צילום: יחצ חול)

קצת על החנות החדשה
החנות ברמת אביב משתרעת על שטח של כ- 250 מ"ר והיא תעמוד בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ועם האידיאולוגיה שעומדת מאחוריהן ויעניקו את החוויה רוחנית מלאה של alo לקהל המקומי. כמו כן תציע חווית קניה חדשנית ללקוחותיה אשר חווים באופן ישיר את התחושות ההוליסטיות שבגדי המותג מעבירים המשלבים בין אופנה לפרפורמנס, חיטוב ועיצוב.  

אלו יוגה בקניון עופר רמת אביב  (צילום: אבן השדה)
אלו יוגה בקניון עופר רמת אביב (צילום: אבן השדה)

אלו יוגה בקניון עופר רמת אביב  (צילום: אבן השדה)
אלו יוגה בקניון עופר רמת אביב (צילום: אבן השדה)

דני האריס, מייסד ומנכ"ל alo yoga: "ההחלטה להיכנס לשוק הישראלי היא חלק מרגש באסטרטגיית הצמיחה של המותג. אנחנו מתרגשים מהחיבור עם הקהילה הישראלית שלנו דרך החנויות החדשות שנפתחות, תחילה בקניון TLV ובהמשך בחנות הדגל של סטורי בכיכר דיזינגוף ובקניון רמת אביב. החנויות האלה, כמו בכל העולם, הן הביטוי האולטימטיבי ללייפסטייל של alo yoga  והן דוגמה לרוח המותג הייחודית שלנו: מכילה, מעצימה ובעלת מודעות אקולוגית. החנויות בישראל יהיו בעלות אסתטיקה שלווה ומזוקקת שיבטאו את המותג ויהדהדו את המסרים שלנו. מודל ההתרחבות שלנו ממוקד בלהפיץ את התנועה, המיידפולנס והוולנס - וזהו הצעד הראשון כשאנחנו מכירים את alo לקהילה הישראלית בשווקים החדשים שלנו״.

אלו יוגה  (צילום: יחצ חול)
אלו יוגה (צילום: יחצ חול)

החנויות של alo מציעות חווית קניה חדשנית והן מהוות השראה ללקוחות במסע שלהם. אורחות ואורחים יכולות ויכולים לחוות באופן ישיר את התחושות שבגדי המותג מעניקים ואת הכוח המשפיע של האופנה שמציע alo, שילוב של פרפורמנס ועיצוב. החנויות בישראל יעמדו בקו אחד עם חנויות המותג בעולם ועם הפילוסופיה שעומדת מאחוריהן ויעניקו את החוויה ההוליסטית המלאה של alo לקהל המקומי.