לכבוד חודש המודעות הבינלאומי לאוטיזם, ניבר מדר דוגמנית העל והפרזנטורית של פדני, שרק בשבוע שעבר שבה ארצה אחרי שצעדה על השטיח האדום בניו יורק, משיקה פרויקט אישי ביוזמתה האישית עם עמותת אלו"ט – האגודה הלאומית לילדים ולבוגרים עם אוטיזם, במטרה להגשים את החלומות של ילדי ובוגרי העמותה.

לא שוכחת לעשות מעשים טובים: ניבר מדר עם ילדי ובוגרי אלוט (צילום: רונן חרוסטופורוב)
לא שוכחת לעשות מעשים טובים: ניבר מדר עם ילדי ובוגרי אלוט (צילום: רונן חרוסטופורוב)

מדר יזמה השנה את פרויקט הגשמת החלומות בשיתוף עמותת אלו"ט, אליו גייסה את פדני תכשיטנים, להם היא משמשת כפרזנטורית. ניבר עיצבה בשיתוף פדני את קולקציית "תכשיטי החלומות", המציגה שרשראות וצמידים עם סמל הפאזל, המעוצב בזהב או בכסף ובשיבוץ יהלום.  

שרשת תליון אלוט זהב צהוב ויהלום 1950 שקלים, כסף ויהלום 690 שקלים (צילום: אורי לבני)
שרשת תליון אלוט זהב צהוב ויהלום 1950 שקלים, כסף ויהלום 690 שקלים (צילום: אורי לבני)

לרגל השקת הפרויקט היא שיתפה: "אני גאה מאד להשיק את הפרויקט החדש למען ילדי ובוגרי אלו"ט. לכולנו יש חלומות, אך יש מי שזקוק לעזרה להגשים אותם. פדני שהפכה עם השנים כבר למשפחה שניה שלי, התגייסה באופן מלא ומעורר גאווה ותרמה בלב ויד רחבה. העניקו לי את כל הכלים הדרושים כדי להרים כזה פרוייקט, בהשקעה  רחבה  ובעיקר הבמה המכובדת ביותר, על מנת לגייס את הקהל הרחב למען הגשמת החלומות של ילדי ובוגרי אלו"ט".

ניבר מדר עם לאה לטניק ואופק בנימי ילדי ובוגרי אלוט  (צילום: רונן חרוסטופורוב)
ניבר מדר עם לאה לטניק ואופק בנימי ילדי ובוגרי אלוט (צילום: רונן חרוסטופורוב)

עוד היא מספרת ומרגשת: "בנוסף לעיצוב התכשיטים עצמם, זכיתי להגשים חלום נוסף לכמה נערים ונערות ובוגרי אלו"ט, כאשר פדני ואני הזמנו אותם ליום צילומים משותף בנמל תל-אביב, כל אחד מהם זכה להציג את עצמו, לספר על החלומות שלו, ולהנות מהפקה מקצועית כמו כל דוגמן ודוגמנית אחרת. יום הצילום הזה יהיה כזה שאזכור לנצח,  מלא התרגשויות ושמחה, במטרה שהפרויקט הזה יהיה צעד לעתיד טוב יותר עבורם. הפרויקט הזה הוא חלק מהלב שלי."

ניבר מדר עם עם לאה לטניק רועי יעקב ואורי יצחקי ילדי ובוגרי אלוט  (צילום: רונן חרוסטופורוב)
ניבר מדר עם עם לאה לטניק רועי יעקב ואורי יצחקי ילדי ובוגרי אלוט (צילום: רונן חרוסטופורוב)

קולקציית תכשיטי החלומות של ניבר עם פדני ואלו"ט נמכרת בחנויות פדני ובאתר פדני, וכל רווחיה יתרמו במטרה להגשים את החלומות של ילדי ובוגרי העמותה!