כשהגעתי לספא היוקרתי של קלרינס, תהיתי עם עצמי האם קיים בעולם טיפול או עיסוי שמצדיק סכום כזה של כסף, 750 שקלים, שיכולים לשמש לקנייתם של לא מעט מוצרים חדשים שהייתי שמחה לרכוש. אז הגעתי למקום דיי סקפטית אני לא אשקר, אבל כשיצאתי מהטיפול, התקשרתי לספר לבן הזוג שלי, שכן, אני יודעת למה אנשים משלמים את זה. השלווה, הפינוק, הפרסטיג', הניתוק החלומי שאי אפשר להסביר אותם למילים, ובוודאי שבשגרה השוטפת כל אלו מצרכים כל כך נדירים, שבנינו, הם שווים כל שקל וכל הון.  

מלון אלקונין ספא קלרינס  (צילום: סיון אסקיו)
מלון אלקונין ספא קלרינס (צילום: סיון אסקיו)

הספא היקרתי של מותג הטיפוח 'קלרינס' (או באנגלית CLARINS) נפתח לפני כמה חודשים בודדים במלון אלקונין החדש שבתל אביב. מלון אלקונין תל אביב מסדרת מלונות MGallery בבעלות דומיניק רומנו נפתח לאחר שחזור המבנה ההיסטורי. המלון, ממוקם בלב העיר העתיקה של תל אביב, ברובע הציורי של נווה צדק ומעוצב כמלון בוטיק עם 44 חדרים כולל 2 סוויטות מפוארות. 

במטרה לחגוג את כל החושים ולהציע חוויית רוגע יוצאת דופן, אלקונין הוא המלון הראשון בישראל המארח ספא של Clarins. הספא מציע מגוון רחב של טיפולים לרבות טיפול הדגל של אלקונין (Elkonin Signature Treatment), אשר פותח במיוחד עבור המלון ואורחיו. מתחם הספא של Clarins מתהדר בחמישה חדרי טיפולים וחמאם, המעוצבים בגוונים של לבן, בז' וזהב שנותנים תחושה של מקום שלא מתחשק לעזוב. מדובר בסביבה יוצאת דופן, בועה אמיתית של שלווה, חוויה לחושים ולרוח.

מלון אלקונין ספא קלרינס - חמאם  (צילום: סיון אסקיו)
מלון אלקונין ספא קלרינס - חמאם (צילום: סיון אסקיו)

הניתוק שהרגשתי היה מוחלט; החל מהרכות של החמאם שבו ריח של יסמין חובק את הגוף ולוקח את החושים למסע. טיפולי הספא האישיים של Clarins משלבים  פורמולות יעילות, מועשרות בתמציות צמחים עם "Clarins Touch"– שיטת חימום והנחה ייחודית אשר פותחה על מנת לתת מענה מדויק לשימוש במוצרים תוך שמירה על מרקם העור, הספא מבוסס על למעלה מ-65 שנות ניסיון מקצועי בכל טיפול.

מעט היסטוריה

ההיסטוריה של Clarins מתחילה ב-1954 ברחוב טרונצ'ט בפריז. מייסד המותג, ז'אק קורטין-קלרינס פתח מכון בו הוא לימד פיזיותרפיסטים וביוטי תרפיסטים את שיטת העיסוי החדשה והבלעדית שלו שלימים חוללה מהפכה בטיפולי הגוף המסורתיים, ובהמשך, גם בטיפולי הפנים. המוטו שלו היה , "עשה יותר, עשה זאת טוב יותר ותהנה לעשות זאת", המקום הקטן בפריז הפך לקבוצה בעלת שם בינלאומי אותה כולנו מכירים. 

מלון אלקונין ספא קלרינס (צילום: סיון אסקיו)
מלון אלקונין ספא קלרינס (צילום: סיון אסקיו)

בין סוגי הטיפולים שמציע הספא:
טיפולי פנים:
טיפול פנים מומחה -  Expert Facial מותאם כמענה לצרכים הספציפיים של העור- אנטי אייג'ינג, לחות, זוהר: טיפול זה מתאים לפנים, לקו הצווארון, לצוואר ולכתפיים. הטיפול משלב טכניקה ידנית של קלרינס עם פורמולות המועשרות בתמציות צמחים. בטיפול מופעל לסירוגין לחץ התורם למיצוק העור. טיפוח העור של קלרינס בבית: Double Serum וDay Cream.
כמה יעלה לכם התענוג הזה: 60 דקות- 600 שקלים.

טיפול עור זוהר - Get Glowing  טיפול זה מסייע באופן מידי להחזרת הזוהר לעור עייף ועמום. סינרגיה מושלמת בין טכניקת מומחה שהינה טכניקת יישום הייחודית לקלרינס הקרויה "שיטת החימום והנחה", לבין נוסחאות משפרות זוהר. מסייע לריענון, המרצה, לחות וריכוך העור למראה עור קורן וזוהר יותר.  טיפוח העור של קלרינס בבית: Beauty Flash Balm
כמה יעלה לכם התענוג הזה: 30 דקות- 400 שקלים.

טיפול פנים ממריץ לגברים – Energizing Facial for Men  טיפול שלם המיועד לעור הגברי שבבסיסו עבה יותר באופן טבעי מזה של נשים. טיפול זה מציע פעולת לחות משולשת, המסייעת להמרצה וטיהור. טיפוח העור של קלרינס בבית: ClarinsMen Energizing Gel וGel Energizing Eye
כמה יעלה לכם התענוג הזה: 60 דקות- 600 שקלים.

בין טיפולי גוף:
טוניק מתוק ומלוח – פילינג לגוף המכיל שמנים אתריים של רוזמרין, רוזווד, נענע וגבישי מלח וסוכר, טיפול זה מתבצע בטכניקה הידנית הבלעדית והייחודית של קלרינס. מסייע להסרת זיהומים ותאים מתים מותיר את העור נקי לחלוטין, תורם להפקת תועלת מלאה במריחת קרם לחות לגוף, מסייע להגברת הגמישות, מיצוק, רוך וזוהר. 
עלות טיפול: 60 דקות - 650 שקלים. 

עיסוי פנים וגוף של קלרינס: טיפול החתימה של אלקונין תל אביב - The Elkonin Tel Aviv Signature Treatment – הכול קשור לאנרגיה: טיפול פנים וגוף ייחודי זה, המשלב מתיחות מרגיעות עם תנועות ניקוז מעוררות. הטכניקה הספציפית שבה משתמשים תורמת למראה עור רך ומוצק יותר. הטיפול מסייע לעידוד החמצן בגוף, תורם למראה עור פנים מוצק יותר, החזרת האנרגיה והחייאת הנפש, זאת על מנת  לרומם את מצב הרוח ולגרום להרגשה טובה יותר. לבסוף, כדי לטפל גם ביופי הפנימי שלך, בסיום המסע החושי שלך תהנה משיק המכיל  צמחים שפותח ע"י ד"ר אוליביה קורטין-קלרינס.  
עלות טיפול: 60 דקות - 750 שקלים. 

שעות פעילות הספא:
ימים ראשון עד חמישי בין השעות: 11:00-20:00
ימים שישי שבת בין השעות: 09:00-20:00