אחרי חודשים ארוכים של הכנות וחזרות, הערב (ראשון) התקיים האירוע הרשמי הראשון של אירוויזיון 2023. כל משלחות ונציגי האירוויזיון התקבצו על השטיח הטורקיז בליברפול, שם התראיינו מול מאות עיתונאים. אחת שבלטה בנוף הייתה, כצפוי, נציגתנו בתחרות האירופית, הזמרת נועה קירל, שהגיעה לבושה בלוק הורס. עם זאת, הלוק שלה לא היה הדבר היחיד שהרס משהו הערב במקום.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

View this post on Instagram

A post shared by Noa Kirel (@noakirel)

קירל צעדה נוצצת על השטיח הטורקיז בלוק כסוף של המעצב הישראלי אלון לבנה, שגם עיצב עבורה את הבגד לתחרות עצמה. על ידי סטיילינג מדויק של הסטייליסט הצמוד לה, איתי בצלאלי, עיצוב שיער של עינת סברלו ואיפור על ידי תהילה גוטליב, קירל זהרה על השטיח.

הלוק של קירל היה בהשראת הקולקציה האחרונה של ליבנה, אך הדגם שעל גופה נעשה במיוחד עבורה ופוסל ידנית על פי מידותיה. הורס לא? כאמור, זה לא הדבר היחיד שהרס הערב. 

הנציגה הארמנית, הזמרת ברונט, לא פעם הזכירה לנו את קירל במהלך ההכנות לאירוויזיון. אם זה הדמיון החיצוני או החפיפה בסגנון המוזיקלי של השתיים, ידענו שברונט הולכת להיות לנועה אתגר בתחרות. מה שלא חשבנו שיקרה, זה שהיא גם תעתיק לה את הלוק באירוע הראשון של התחרות.

נציגת ארמניה באירוויזיון 2023, ברונט, על השטיח הטורקיז (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)
נציגת ארמניה באירוויזיון 2023, ברונט, על השטיח הטורקיז (צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by ́ (@eurovision.lat)

ברונט צעדה על השטיח הטורקיז בלוק שחור-כסוף של מעצב האופנה נארק ג'נגיריאן (Narek Jhangirian), שהזכיר מאוד את הבגד שעל גופה של קירל.

אז מי לבשה את זה טוב יותר? תיזהרו עם התשובה, אנחנו מעט משוחדים לטובתה של קירל הישראלית.