משקפי שמש הם כבר מזמן לא רק אקססוריז שולי בגרדרובה שלנו, משקפיים יכולים לשדרג כל לוק  וניתן להתאים אותם לסוג המראה שרוצים להשלים והם מדגישים את האישיות שלנו. היום נשים וגברים מחזיקים בכמה זוגות משקפיים ומחליפים בהתאם לסגנון הלבוש – אלגנטי, קז'ואל או ספורטיבי. קיץ 2023 הולך להיות רותח במיוחד ולא רק מהטמפרטורות שיש ביולי אוגוסט אלה כי השנה המותגים הגדולים הלכו בגדול על חומריות, צבעוניות, השראות מהטבע וערבוב חומרים.

View this post on Instagram

A post shared by Shoval Azur (@shovalazur)

1. ורסאצ'ה: משקפי המסיכה של ורסאצ'ה בצבעים עזים ובעלי שקיפות הם הדבר הכי פרשי וחם שנראה גם בתצוגת האופנה של המותג. המשקפיים בגודל אובר-סייז עם עדשות שקופות המציגות אמירה אופנתית מובהקת של אדם חזק שלא מוכן להתפשר ובא להשאיר רושם בכל מקום שהוא הולך. הצבעים החזקים העונה הם ורוד, ירוק וצהוב. 
מחיר: 1150 שקלים. 

ורסאצה משקפי מסכה שקופה צבעונית אובר סייז (צילום: יחצ חול)
ורסאצה משקפי מסכה שקופה צבעונית אובר סייז (צילום: יחצ חול)

2. פראדה: מותג האופנה היוקרתי ומלא הסטייל שומר על סטייל בכל מה שהוא נוגע, ומשיק הקיץ משקפיים עם עדשה עוטפת וצבעוניות ייחודית. כחול מדורג עם מסגרת לבנה והלוגו האדום המפורסם של פראדה ספורט. המשקפיים הם ספק מראה לסקי ספק לשבת איתם בסוהו עם חולצה לבנה וקוקטייל ביד. המשחק בין הספורטיבי לאלגנטי שפראדה מעולים בו עושה זאת שוב והתוצאה סופר שיקית ואופנתית שתגרום לכם לנצנץ בכל חלל שתכנסו.
מחיר: 1375 שקלים.

הסטייל של פראדה במראה אלגנט ספורטיבי בצבעי פסטל לבן (צילום: יחצ חול)
הסטייל של פראדה במראה אלגנט ספורטיבי בצבעי פסטל לבן (צילום: יחצ חול)

3. ברברי: דגם הכריש – ברברי מותג העל שמפתיע בכל עונה בקולקציות סופר מורכבות יוצא השנה בדגם הכריש. הקולקצייה שואבת השראה מעולם המים ובעלי החיים בים כאשר הכריש בולט מעל כולם. הדגם מעוצב במראה אקטיבי, דינמי ותנועתי עם מוטיב סנפיר הכריש על הידיות. הדגם מגיע במספר צבעים ומתאים לאנשים בעלי אישיות חזקה שרוצים את הקיק הנוסף להשלמת הלוק המנצח. 
מחיר: 1239 שקלים.

ברברי דגם כריש (צילום: יחצ חול)
ברברי דגם כריש (צילום: יחצ חול)

4. מיו מיו: SIDE EYE - מיו מיו, מותג שאהוב כל כך על ידי פאשניסטיות, כוכבות הוליווד ודוגמניות על, יוצא בדגם מסיכה צידי בעל עיקול אלגנטי שעוטף את צידי העיניים. המראה המתקבל הוא מתוחכם, חזק ועוצמתי. הדגם מגיע במגוון צבעים ושקיפויות ויכול להתאים לשלל לוקים ואירועים. בדגם נעשה שילוב חומרים של מתכת, פלסטיק ואותיות לוגו בולטות של המותג. 
מחיר: 1300 שקלים.

מיו מיו מסכה עוטפת רחבה חצי שקופה (צילום: יחצ חול)
מיו מיו מסכה עוטפת רחבה חצי שקופה (צילום: יחצ חול)

5. אוקלי: קאטו- משקפיים מעתיד דמוי מסיכה. המותג הספורטיבי הכי קולי בסביבה אוקלי, משיק את דגם הקאטו, דגם שתואם לקווי המתאר של הפנים, בעל נוכחות פיזית מרשימה ומתהדר בצבעוניות עזה. המשקפיים מתאימים לפנים כמו ג'קט לגוף ויוצרים התאמה למבנה הפנים ומתלבשים עליו באופן מושלם. מתאים לאנשים שאוהבים אדרנלין בשילוב סטייל. 
מחיר: 1050 שקלים.

אוקלי דגם קאטו (צילום: יחצ חול)
אוקלי דגם קאטו (צילום: יחצ חול)

את הדגמים ניתן להשיג בחנויות המשקפיים המורשות ברחבי הארץ.