גם אתן עפתן על השמלות של עינב כהן וקורל מיכאלי

View this post on Instagram

A post shared by TERMINAL X (@terminalx)

עינב כהן וקורל מיכאלי שנסעו לגמר האירווזיון כנציגות TEMINAL X ו- Moroccan oil לבשו שמלות ערב בעיצוב בית האופנה מרגוט בעיצוב שירן מרגוט ואלה קליסקי כהן וגררו אינספור מחמאות מצד העוקבות. 

בדקנו עבורכן וגילינו שהחל מהבוקר השמלות של השתיים: שמלת מיני בשילוב קימונו ושמלת מקסי קאט אאוט יהיו זמינות לרכישה באתר האופנה TERMINAL X, במסגרת שיתוף הפעולה עם בית האופנה מרגוט תחת קטגוריית TX COLABS x Margot, ומחירה של כל אחת הוא 999.90 שקלים. 

הבלוגרית עינב כהן ל TX COLABS x Margot (צילום: דימה טליאנסקי)
הבלוגרית עינב כהן ל TX COLABS x Margot (צילום: דימה טליאנסקי)

מדובר בשיתוף פעולה ראשון שמזניק את מערכת היחסים בין בית האופנה לטרמינל איקס. קולקציית האירוויזיון היא קטנה ואקסקלוסיבית, השמלות מגיעות במידות סמול עד לארג, והמלאי מוגבל. ואם תהיתם אז כן, ההשראה לצבעים היא ללא ספק בעקבות היוניקורן.

המטרה הייתה להנגיש את הלוקים שלבשו עינב וקורל לאירוע האירוויזיון ולתת אפשרות לקהל הלקוחות ליהנות גם מהלוקים שיהיה זמינים לרכישה באתר.

קורל מיכאלי ל-  TX COLABS x Margot (צילום: דימה טליאנסקי)
קורל מיכאלי ל- TX COLABS x Margot (צילום: דימה טליאנסקי)

מבחינת המעצבות מדובר בשיתוף פעולה ראשון לצד עוד פרויקטים מרגשים שבדרך ויהיו עם טרמינל איקס. טרמינל איקס זירת אופנה מהירה עדכנית ובית האופנה מרגוט שמח שנותנת במה למעצבים ישראלים ומנגישה את הפריטים ואופנה ישראלים לעוד קהלים.

View this post on Instagram

A post shared by Einav Cohen (@einav_cohen1)