לכולנו יש ימים שאין לנו כוח לחשוב על מה ללבוש. יום כזה שבא לנו בייסיק, נוח, לא מתאמץ. בשביל אליאנה תדהר, אתמול (שני) היה יום כזה.  השחקנית, שלימדה אותנו על מסכי הטלוויזיה שאפשר לעשות הכל בפיג'מה - ועדיין להיראות פצצה, בחרה הפעם לוק אחר.

השחקנית הגיעה אמש להשקת מתחם האופנה החדש של היזמית ואשת העסקים מיכל גולן, בוטיק מיכל, בכיכר המדינה בתל אביב. תדהר שלפה מהארון ג׳ינס נוח וחולצת בייסיק לבנה. קצת משעמם, לא? דווקא ממנה ציפינו ליותר. סתם, זה בכלל לא הסוף, וטוב שכך, כי את הלוק תדהר הצילה ברגע האחרון. ללוק המעייף הוסיפה השחקנית פריט שהקפיץ אותו ממשעמם למאוד שיקי - אלו היו נעלי בובה כסופות.

אליאנה תדהר (צילום: רפי דלויה)
אליאנה תדהר (צילום: רפי דלויה)

על המדפים בסניפי זארה, שוכנות זוג נעליים טרנדיות במיוחד בצבע הכסוף (שאנחנו כל כך אוהבות לאחרונה), ולהן ולאליאנה תדהר סיפור אהבה שאנחנו מקוות שיימשך לעד. הנעליים הקפיצו את הלוק הבייסיק וגרמו לו להיות מעט יותר מעניין, ועם זאת שמרו על פלטת צבעים נקייה.

ואנחנו? אנחנו צריכות להיות כמו אליאנה. בא לך יום רגוע, אבל לא רוצה להשתעמם מהלבוש? זו בדיוק הדרך. מצאי פריט שאת אוהבת, שלא רואים הרבה, כזה שבא לך שעליו יהיה הפוקוס - ולבשי אותו עם פריטי בייסיק, מה שיגרום לו לבלוט יותר.

זארה - נעלי בובה כסופות (צילום: יח''צ)
זארה - נעלי בובה כסופות (צילום: יח''צ)

לחנות הקונספט, שמציעה מבחר מותגי אופנה יוקרתיים ומובילים לצד קטגוריות ריזורט ואקססוריז, הגיעו חברות נוספות שבאו לתמוך ביזמית, והלוקים - הפתיעו אותנו.

על עמדת הדיג'יי באירוע הייתה השחקנית אביה מלכה, ובין האורחות נראו אגם רודברג, חן אמסלם, ליה שון, חן אלקבץ ונוספות.

אביה מלכה (צילום: רפי דלויה)
אביה מלכה (צילום: רפי דלויה)

חן אמסלם (צילום: רפי דלויה)
חן אמסלם (צילום: רפי דלויה)

אגם רודברג (צילום: רפי דלויה)
אגם רודברג (צילום: רפי דלויה)