" כשוחרת אומנות ואופנה, החיים בניו יורק סיפקו לי בית חם להתפתחות אישית ומקצועית, תוך שחילקתי את זמני בין יצירה, לימודי תואר שני (מנהל עסקים) והורות, ועדיין הצלחתי למנף את אהבתי לעיצוב תכשיטים, ללא השכלה פורמלית באומנות. עובדה זו היא המפתח להצלחתי, יצירה נאיבית, ללא תקרה, חוקים או מסגרות, והשמיים הם הגבול" משתפת בגילוי לב גלית רונדין, המעצבת ובעלת מותג התכשיטים הנושא את שמה, אותו הקימה ב2002 בניו יורק. 

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>
לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

גלית רונדין (צילום: שי קדם)
גלית רונדין (צילום: שי קדם)

תכשיטי המותג הם חריגים בנוף; סגנון עיצוב אקלקטי, אוונגרדי, פריסטייל חצוף נועז ואיכותי עם דגש על מקוריות. רונדין אוספת פירטי וינטאג' בארץ ובעולם, מפרקת, מחברת מחדש, והופכת מיקס אנד מאצ׳ לחגיגה הרמונית תלת מימדית, לתכשיט שאין שני לו, אנטיתזה למיינסטרים.

אילנית לוי  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אילנית לוי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הקולקציה האחרונה שלה מתאפיינת בעיקר בסמלים צבאיים, מגנים וסמלי אצולה, להגנה, חוזק, תעוזה והתחדשות מתמדת. ניתן תמיד למצוא ניגודים והפכים, ישן מול חדש, שבירת מוסכמות, כך שנוצר תכשיט גולמי ומחוספס ויחד עם זאת קלאסי, מתוחכם ואלגנטי.

גל מלכה  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גל מלכה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בין הסלביות שלא מפסיקות לענוד את תכשיטיה ניתן למצוא את נינט טייב, רוסלנה, גל מלכה, לי לוי, אילנית, שיר אלמליח, מירב פלדמן, שפיטה, יעל גולדמן, נלי תגר ועוד.

נלי תגר  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נלי תגר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התכשיטים לא זולים אבל הם פיס מלא נוכחות. טווח מחירים לפני הנחות 250 - 1650 ₪ וגם היא תשתתף ביריד ה-  Dress Code שיתקיים ב 15-17 ליוני בבית ציוני אמריקה, שם ימכרו מעצבים ומעצבות ישראלים בהנחות מיוחדות של עד 70%. דמי כניסה 15 ₪.