בעולם האופנה אוהבים שידוכים מוצלחים. בתי אופנה ומותגים חוברים יחד ויוצרים קולקציות קפסולה במהדורה מוגבלת שהופכות למבוקשות. לקרנבל האופנתי הזה מצטרפים גם משפיענים וסלבריטאים שדואגים לתדלק את כל העסק באינסטגרם ובטיק טוק. כעת נחשף שיתוף פעולה מסקרן בין בית האופנה דיזל ומותג הקונדומים דורקס.

את שיתוף הפעולה חשפו לראשונה על המסלול בתצוגת סתיו-חורף 23 של דיזל, כשעל המסלול ניצב הר של 200 אלף קופסאות קונדומים של דורקס. הקולקציה המשותפת כוללת משחק שובב עם המנטרה של דיזל - For Successful Living שהפך ל-For Sucsexful Living. המנטרה החדשה והלוגו שמשלב בין השפה הגרפית של דורקס ודיזל מודפסים על טי שרט אפורה קצרה, סווטשרט קפוצ׳ון אפור וג׳ינס בגזרת יוניסקס ישרה ומשוחררת. 

קולקציית דיזל x דורקס (צילום: יח''צ)
קולקציית דיזל x דורקס (צילום: יח''צ)

לצד ההשפעה האורבנית של הקולקציה, יש גם לא מעט מסרים חזקים של חופש ואינדיבידואליות. כשמותג הקונדומים הנמכר בעולם יוצא לדרך עם חיבור שכזה, זה די מתבקש שהנושא של סקס בטוח יעבור לקדמת הבמה התרבותית ויזכה לכבוד הראוי לו. זה שיתוף הפעולה הראשון בין שני המותגים והוא מסתמן כחיבור חצוף, בועט ויהיה מי שיגדיר הזוי, בקטע טוב.

גם הדרך שבה בחרו להגביר את הקול של המסר הדמוקרטי והסקס פוזיטיב של דיזל בתצוגה, יחד עם הערך המרכזי של דורקס באשר לאינדיבידואליות מינית- ממשיך באותו קו חצוף ומקורי. בחנויות דיזל ברחבי העולם יחולקו חינם 300 אלף קופסאות קונדומים ממותגות. בארץ תוכלו למצוא אותן ואת הקולקציה בסניפי דיזל בקניון TLV ובשינקין תל אביב.

טווח מחירים: 320-980 שקלים

קולקציית דיזל x דורקס (צילום: יח''צ)
קולקציית דיזל x דורקס (צילום: יח''צ)