מותג האופנה LOCALI קיים רק שנתיים וחצי וכבר הפך לשם דבר בתעשייה. אנה זק, נטע אלחמיסטר, אדל בספלוב, בר רפאלי, שי המבר, עינב בובליל, דיאן שוורץ ועוד לובשות אותו וזה הזמן שנכיר את האישה שעומדת מאחוריו. הכירי את רון-אל עזר, בת 30, מגואטמלה במקור וכיום מרמת השרון. 

View this post on Instagram

A post shared by Locali © (@locali.official)

"מאז ומתמיד עסקתי באמנות. בתיכון למדתי במגמת אמנות ותיאטרון" היא מספרת, "האהבה הגדולה לאופנה החלה דרך צילום, בעיקר צילום אופנה וגם דרך עולם תלבושות הבמה שתמיד ריתק אותי. לאחר השירות הצבאי בחרתי ללמוד תקשורת חזותית ב- HIT לאחר הרבה התלבטויות בין התואר הזה ללימודי אופנה. כבר בתחילת הלימודים חיפשתי עוד עבודה בתחום. התחלתי לעבוד כפרילנסרית בתור מעצבת גרפית וארט. הצטרפתי לחברת שיווק שם עבדתי על מספר פרויקטים ביניהם סרטוני תדמית, צילומי אופנה, ניהול עמודי אינסטגרם ומיתוג. במקביל התחלתי לעצב חולצות טי שרט.

View this post on Instagram

A post shared by Locali © (@locali.official)

"התאהבתי במקצוע מרמת ההפקות, החדשנות והאמנות- הבנתי שאני רוצה להיות מעצבת ברגע שהתחלתי לעבוד בתחום הצילום והאופנה- והתחלתי מפריטים שיבלטו מאחורי מסך האינסטגרם אל העולם האמיתי. אם זה בגזרות מיוחדת שמצטלמות טוב ועד משפטים מיוחדים לחולצות סגנון צילום ועיצוב קבוע". אבל הדרך להצלחה לא הייתה קלה. "המותג דרש המון למידה מצדי, עבודת מיתוג, ועיצוב קולקציה מאפס. כל יום הוא מאתגר- נפלתי כל כך הרבה פעמים, הרבה החלטות לא טובות, הרבה אנשים לא טובים – מאוד  קשה לייצר בארץ, יש מעט מאוד בעלי מלאכה העוסקים באופנה, מבחר הבדים הוא מאוד מצומצם קהל הלקוחות קטן ועולם הפרסום יקר ומאוד קשה לבלוט - אבל כאשר מצליחים למצוא את האנשים הנכונים מגלים אנשים מוכשרים ומיוחדים שמנסים לתמוך ולעזור- כל מה שצריך זה מישהו אחד שיאמין בך וזה עושה את כל השינוי".

View this post on Instagram

A post shared by Locali © (@locali.official)

המותג לוקאלי מציע מענה מושלם לנשים המחפשות פתרון אופנתי לצרכי היומיום והערב, בתפירה איכותית, גזרות א-סימטריות חדשניות, שקיפויות ובדים נוחים, מחטבים ואלסטיים. סגנון מודרני, גרפי, א-סימטרי שמאוד מושפע מהעולם הגרפי. העונה היא גם החליטה להרחיב את טווח המידות עד מידה 46 שנראה ממש בקרוב בקולקציה החדשה. 

Locali  (צילום: עומרי לוי)
Locali (צילום: עומרי לוי)

לפני 5 חודשים הושקה חנות ברחוב הראשונה בתל אביב לאור הצלחת אתר האינטרנט. "אני בדיוק עומדת להתחתן ולא מזמן פתחתי את החנות, זה מאתגר, אני עובדת 6 פעמים בשבוע מהבוקר עד הערב ואני עושה הכל לבד; אני מעצבת בגדים, מעצבת גרפית, אשת שיווק, מוכרת, מנהלת חשבונות וכו׳. מאוד מאוד מאתגר לפתוח עסק בארץ וצריך סביבה תומכת ולמזלי זכיתי באחת".

טווח מחירים: 100-1,000 שקלים.
טווח מידות: 34-42 בקרוב גם 44-46. 

המותג משתתף ביריד Dress Code שיתקיים ב-15-17 ביוני בבית ציוני אמריקה, שם ימכרו מעצבים ומעצבות ישראלים בהנחות מיוחדות של עד 70%. דמי כניסה 15 שקלים.