את ימי הקיץ הלוהטים מקפידים רבים מאיתנו להעביר בים ובבריכה. בכל זאת, יש לנו אינסטגרם לתחזק וטיק טוק לתפעל. כדי לוודא שנוכל להתארגן על אאוטפיט מרענן שיספק לוקים רותחים לסטורי. מותגים רבים מציעים בתקופה זו של השנה קולקציות ריזורט בהשראת חופשות פוטוגניות. כעת מצטרף למסיבת החוף הקסומה הזאת וילברקווין - מותג בגדי הים והריזורט הצרפתי נוטף היוקרה.

VILEBREQUIN  (צילום: יח''צ)
VILEBREQUIN (צילום: יח''צ)

וילברקווין (VIEBREQUIN) הוא מותג יוקרה צרפתי המתמקד בבגדי ים, בגדי חוף וקולקציות ריזורט לגברים ונשים. המותג הוקם בשנת 1971 בסן טורפה על ידי פרד פריסקוול, צלם ועיתונאי רכבי ספורט ואשתו איווט, מעצבת אופנה. את המותג הקים פרד מתוך מטרה לעצב בגדי ים שונים בנוף הרביירה הצרפתית. הדגם הראשון נוצר בהשראת מכנסי הגלישה האמריקאיים. פרד היה עיוור צבעים ואיווט אשתו היתה זאת שבוחרת את כל הגוונים שכיכבו על הפריטים השונים.

זה כנראה עבד לזוג כי למותג הצרפתי המרענן יש קרוב ל-62 חנויות בסן טרופה, מילאנו, פריז, בוורלי הילס, לאס וגאס, מילאנו, סיאול ומונטה קרלו. השבוע נחת המותג בארץ ולשמחת חובבי הז'אנר והים תוכלו למצוא בחנות הדגל את הפריטים הכי רותחים. החנות נפתחה בקניון TLV בתל אביב ומציעה את קולקציית קיץ 2023.

VILEBREQUIN  (צילום: יח''צ)
VILEBREQUIN (צילום: יח''צ)

ההשראות לקולקציה, למקרה שפספסתם הן:  סן טרופה, הרביירה הצרפתית, הים, החוף וחופשות חלומיות באיים פוטוגניים. ההדפסים כולם נולדו מביקורים מרתקים ומסעות באפריקה ואיטליה. המותג מקפיד להתחשב בכדור ולכן עושים שימוש נרחב בבדים אקולוגיים ותהליכי ייצור התחשבים בסביבה. כדי לוודא שאכן יהיחה פה טוב יותר הוקמה עמותת VILEBREQUIN FONDATION הפועלת למען חיות הים. 

טווח מחירים: 500-2,300 שקלים