שגרת טיפוח ותחזוקה יכולה להיות מעיקה ומתיש. כדי שתוכל לעשות את זה באופן הכי פשוט, קל, נוח ויסודי מציעים מותגי הטיפוח והשיער מגוון אינסופי של תכשירים פרקטיים לטיפוח עור הפנים, לגילוח ולעיצוב השיער והזקן. בארץ תגלה שלל מותגים ייעודים לגברים ונראה שהתחום זוכה כל פעם בשחקני חיזוק חדשים.

כעת מגיע תורו של מותג הנישה האיטלקי DEPOT המציע מוצרים להזנה, ניקוי וטיפוח עור הפנים, מוצרי גילוח צד תכשירים לטיפוח ועיצוב השיער והזקן. חברת ג. קוסמטיקס שמייבאת את המותג, מתמקדת בשלב הראשון רק בתכשירים שיסייעו לך לעצב את השיער, לסדר את הזקן או לחילופין להתגלח כמו קינג.

סדרת הטיפוח לגברים כוללת תכשירים מבוססי פורמולה מסורתית שנוצרה בטכנולוגיה חדשנית הכוללת מרכיבים בהם ויטמינים, מינרלים, שמנים אתריים ושלל גדג'טים מרגיעים מהטבע כמו אקליפטוס ומנטול. בתפריט תמצא: שמפו לזקן, חמאה לשפם והזקן ושמן ריכוך. גם לשיער תוכל לדאוג עם שמפו מועשר בלחות ושמפו נגד קשקשים, קרם חימר ושלל תכשירים לעיצוב השיער- כולל אבקה שתארגן לך נפח בשיער.

את זמן האיכות עם הזקן תוכל להעביר עם שמפו לזקן, ווקס לזקן, חימר לעיצוב ושמן לריכוך הזקן. אם אתה מהז'אנר המתגלח תגלה כאן גם קרם סבון לגילוח שיסייע לך בטקס התגלחת, אבל רק אם יש לך מברשת גילוח שהיא בגדול, ממצא ארכיאולוגי. לא באמת חשבת שקרם הלחות לאחר הגילוח יבריז מהחגיגה והוא יחכה לך גם כאן.

להשיג באתר ג. קוסמטיקס ובמספרות
טווח מחירים: 99-159 שקלים