הדוגמנית הלוהטת עדן פינס מצליחה לכבוש את העולם כולו ובעיקר את הגברים, עם היופי ההיסטרי שלה ואנחנו חושבות שגם לסטייל שלה יש חלק לא מבוטל בכך. לפני כשבוע היא חשפה מערכת יחסים חדשה ופוטוגנית במיוחד עם כוכב כדורגל ונראה שהיא כבר מאוהבת.

עדן פינס (צילום: רפי דלויה)
עדן פינס (צילום: רפי דלויה)

כפרזנטורית של המותג, אתמול היא הגיעה לאירוע פתיחת חנות הקונספט החדשה של IL MAKIAGE בקניון עופר רחובות, תפסנו אותה לשיחה קצרה וניצלנו את ההזדמנות לשאול אותה את מה שבאמת חשוב- שאלון האופנה של TMF:

איזה פריט לבוש צריך לדעתך להשמיד לאלתר?
"להשמיד לאלתר.. אני האחרונה שיכולה להגיד את זה כי אני אוהבת הכל! כאילו הדבר הראשון שעולה לאנשים לענות לך זה קרוקס, ואני מתה על קרוקס! כפכפי מדוזה... יש לי כפכפי מדוזה עם פלטפורמה. אני אוהבת הכל. לא יודעת אני זורמת"

View this post on Instagram

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

מה היית לובשת פעם והיום את לא מצליחה להבין למה?
"נגיד המכנס... פעם הייתי חולה על זה אף אחד לא סבל את זה. היה אולי רק כמה בנות שהיו איתי בשכבה עם הדבר הזה- מכנס גבוה עם מכנסים בלון, זוכרת את זה? שפה יש לך עוד "סטרפ" כזה. ומה קרה? ג'קמוס הוציא עכשיו את תצוגת האופנה שלו, הוא היה עם כל הבלון הנפוח הזה. ואני אומרת לעצמי ידעתי שאהבתי את זה! אני ידעתי! אי שם בכיתה ג'" 

עדן פינס (צילום: רפי דלויה)
עדן פינס (צילום: רפי דלויה)

הסכום הכי גבוה שהוצאת על פריט אופנה?
"יואו. נראה לי תיק. הרבה. תיק, פשוט. עזבי שטויות בואי נתקדם"

 ספרי על תקרית לבוש שגרמה לך לעוגמת נפש?
"מביכה? נראה לי שקופים, אבל גם על זה אני זורמת. נגיד היום סידרתי את השמלה ועשיתי חור עם הציפורניים. תבואי רגע תבואי, הנה חור בזה... גם אם אתם לא רואים יש פה חור!

זורמת עם הכל: עדן פינס (צילום: שוקה כהן)
זורמת עם הכל: עדן פינס (צילום: שוקה כהן)

עוד הגיעו לאירוע, שי מיקה שחשפה בהתרגשות בטן של הריון ראשון, עם המהפך בחייה, לקראת סיום לימודי האיפור בבית הספר של IL MAKIAGE כמעט כמאפרת מן המניין.

החנות הראשונה בעולם בקונספט החדש, נבנתה בעיצוב חדשני וחכם, המאפשר לשלב אזורים אישיים לאיפור לצד חללים משותפים לסדנאות איפור קבוצתיות חווייתיות, אירועים וחווית קניה ייחודית, בחלל אחד.