מה לובשים לעבודה משרדית? רק מחויט? אולי בכלל טי שירט ומכנסי טרנינג כדי שיהיה נוח? כשמדובר בישראל - אין יותר מדי חוקי לבוש, אך קולקציה אחת חדשה קרצה לנו, ולדעתנו מתאימה בול לעבודה המשרדית - וגם סתם, ליומיום.

כשהשמות "נייק" ו"מרטין רוז" נשמעים באותו המשפט - זה הזמן להעלות את הציפיות. שיתוף הפעולה החדש של המעצבת הבריטית עם המותג האהוב מגדיר מחדש את הסגנון הספורטיבי של גברים ונשים, שובר גבולות מגדריים מסורתיים, מציע פריטים מחויטים נטולי מגדר ומציג גרסאות חדשות לשילוב בין הסגנון ספורטיבי למחויט, עם שילובים מעניינים של נעלי כדורגל, בלייזרים וחולצות מדים מחויטות.

View this post on Instagram

A post shared by Martine Rose (@martine_rose)

הקולקציה עוצבה במיוחד עבור כדורגלנים מוכרים, ומציינת עידן חדש לכדורגל נשים. היא כוללת חליפות מחויטות המורכבות מז'קט מכנסיים, מעיל טרנץ' וחולצות. כמו כן, בקולקציה ישנם אביזרים משלימים כגון גרביים, כפפות, משקפי שמש וגרסאות עדכניות לנעלי Nike x Martine Rose Shox Mule MR 4 בשלושה צבעים חדשים.

View this post on Instagram

A post shared by Martine Rose (@martine_rose)

"כשאישה לובשת חליפה, זה מבטא חוזק, חוסן ויופי", הסבירה מרטין בהערות הקולקציה. "אני רוצה שנשים ירגישו חזקות בחליפות שלהן כמו גברים. יתר על כן, אין החליפה היא נטולת מגדר, כל אחד יכול ללבוש אותה. אני מקווה שיום אחד לא נדבר על מגדר בספורט; אנחנו רק מדברים על הספורט עצמו. כשהכל מופשט, רק המשחק נשאר".

View this post on Instagram

A post shared by Martine Rose (@martine_rose)

הקולקציה תושק באתר של מרטין רוז ב-25 ביולי, ולאחר מכן תהיה זמינה לרכישה בחנויות מיוחדות נבחרות של נייק ב-27 ביולי.