אנחל בונני משתכשך בביצת הסלבס כבר שנים ועדיין נחשב לגבר לוהט. למסיבת פתיחת הקיץ האחרונה של קלאב מד הגיע השחקן בחולצה שעושה הרבה כבוד לפרינט הפרחוני. בונני התביית על חולצה בגווני כחול עם מחשוף מאוד נדיב. המכנסיים הכחולים והכפכפים הכתומים יצרו יחד לוק קייצי רותח ונכון.

זארה (צילום: יח''צ)
זארה (צילום: יח''צ)

בונני לא לבד ונראה שבקיץ אי אפשר לחמוק מהדפסי הפרחים שמככבים על חולצות מכופתרות בעיקר, אבל גם מספקות זריקת מרץ לכובעים ומכנסיים. הם מגיעים במגוון גדלים, צורות, צבעים וסוגים ואחראים על הטון שיקבל כל העסק. בגדול, מדובר בהדפס שובב, מרענן ומקפיץ ששואב השראה מכל הטוב שבטבע.

אמריקן איגל (צילום: יח''צ)
אמריקן איגל (צילום: יח''צ)

בשנות ה- 50 החלו לצוץ קולקציות ריזורט לאנשים שאוהבים חופשות בסטייל. הדפסי הפרחים הפכו לאורחים קבועים ואין בית אופנה שוויתר על ההשתתפות בקרנבלך הפרחוני. כמו מעצבי העל גם רשתות האופנה מתאבססות על הפרינט הרותח ומציעות לך שלל פריטים פרחוניים. 

קסטרו (צילום: אסיה רביבו)
קסטרו (צילום: אסיה רביבו)

בשנים האחרונות הופכים הפרחים על חולצות הגברים ללגיטימיים, אהובים ונכונים. את הופעות האורח שלהם ניתן לראות באירועי צוהריים בשילוב ברמודה או מכנסי צינו וסניקרס. גם למשרד תוכל להגיע עם מכופתרת בגוונים קלאסיים של שחור, אבן, כאמל וכחול שכוללת הדפס פרחוני בגוונים סולידיים. 

סקוץ' אנד סודה (צילום: יח''צ)
סקוץ' אנד סודה (צילום: יח''צ)

בעוד שבאופנת הנשים נחשבים הפרחים ללהיט שמככב גם בחורף, אצלנו תפגוש אות רק בקיץ. אולי זה הרצון הבלתי פוסק לחופשת בטן- גב באיים פוטוגניים, האהבה לשמש והים המקומיים או הרצון להרגיש משוחררים, נינוחים ורגועים בימים הרותחים של יולי אוגוסט. 

H&M (צילום: הנס מוריץ)
H&M (צילום: הנס מוריץ)

חולצה מכופתרת פרחונית נחשבת לפריט בעל נוכחות. כדי להבטיח שתעשו את זה נכון חשוב להקפיד לתת לחולצה לעשות את העבודה. המכנסיים, הנעליים והפריטים המשלימים שתבחר יהיו בגוונים נטרליים ועדינים או לחילופין חלקים ודומיננטיים אך כאלה המתכתבים עם גווני הדפס או החולצה.

נודי ג'ינס ל- STORY (צילום: יח''צ)
נודי ג'ינס ל- STORY (צילום: יח''צ)