לבישת כחול רויאל יכולה ליצור אמירה אופנתית נועזת ולהוסיף נופך של קסם מלכותי ללוק שלך. בין אם את מחפשת לוק לאירוע רשמי או מרכיבה לוק קז'ואל-שיק, הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' עם כמה טיפים איך ללבוש כחול רויאל בהצלחה

שמלת מקסי כותנה של המותג גלביה (צילום: עדי הלמן)
שמלת מקסי כותנה של המותג גלביה (צילום: עדי הלמן)

1. חברי אותו לנייטרליים

כדי לתת לכחול המלכותי לעמוד במרכז הבמה, שלבי אותו לצבעים ניטרליים כמו לבן, בז' או שחור. חולצה או בלייזר כחול רויאל בשילוב מכנסיים לבנים או חצאית שחורה יוצרים מראה נצחי וקלאסי. שילוב זה מאפשר לגוון הכחול התוסס לבצבץ, תוך שמירה על מראה מלוטש ומתוחכם.

רנואר  (צילום: עדי שנפיק)
רנואר (צילום: עדי שנפיק)

2. שחקי עם הדפסים

אל תפחדי להתנסות בפרינטים בעת שילוב כחול רויאל בלוק שלך; הדפסי פרחים, נקודות או דוגמאות גיאומטריות בכחול רויאל יכולים להוסיף אלמנט שובב ומושך את העין. רק זכרי לאזן את הפריט המודפס עם פריטים חלקים בצבע אחיד כדי להימנע מעומס ובלגן בלוק.

ZADIG & VOLTAIRE (צילום: יח''צ)
ZADIG & VOLTAIRE (צילום: יח''צ)

3. אבזרי עם מתכות

הוסיפי מגע של זוהר לתלבושת הכחולה שלך על ידי אבזור עם הדגשים מתכתיים. תכשיטי זהב או כסף, כגון שרשראות, צמידים או עגילים, יכולים להשלים יפה את הגוון הכחול העשיר. בנוסף, קלאץ' מתכתי או זוג נעליים יכולים להוסיף נופך של תחכום.

SIMONMILLERxMANGO (צילום: יח''צ)
SIMONMILLERxMANGO (צילום: יח''צ)

4. ערבבי מרקמים

צרי עניין ויזואלי על ידי ערבוב והתאמה של מרקמים שונים עם פריטי הכחול רויאל, לדוגמה, שלבי בלייזר קטיפה כחול רויאל עם ג'ינס למראה טרנדי ומחוספס. לחלופין, שמלת משי כחולה בשילוב עם סריג יכול ליצור קונטרסט מסוגנן. ניסוי עם טקסטורות יכול לשדרג את הלוק שלך ולהוסיף עומק למראה הכללי שלך.

JACK KUBA  (צילום: יח''צ)
JACK KUBA (צילום: יח''צ)

5. בחרי במראה מונוכרומטי

להצהרה נועזת ואופנתית, נסי מראה כחול רויאל מונוכרומטי. הלבשת מכף רגל ועד ראש בגוונים שונים של כחול יכולה ליצור אסתטיקה מלוטשת ומודרנית. ערבבי גוונים שונים של כחול, כגון נייבי, קובלט וכחול שמיים, כדי ליצור מימד ועניין. הגישה המונוכרומטית הזו היא שיקית ללא מאמץ ותמיד אופנתית.

עגילים מקולקציית VIVA של תכשיטי מילר (צילום: יח''צ)
עגילים מקולקציית VIVA של תכשיטי מילר (צילום: יח''צ)

6. שחקי עם צבעים מנוגדים

כדי להפוך את הלוק הכחול שלך לפוצץ, שלבי אותו לצבעים מנוגדים בגלגל הצבעים. למראה תוסס ואנרגטי, שלבי כחול רויאל עם אביזרים כתומים או צהובים. אם את מעדיפה ניגודיות עדינה יותר, בחרי בוורוד פודרה או ירוק מנטה. שילובי צבעים מנוגדים אלה יוצרים אנסמבל נעים ויזואלית ואופנתי.

שילוב של כחול רויאל במלתחה שלך יכול להקפיץ את הסגנון שלך באופן מיידי. על ידי ביצוע טיפים אלה והתנסות בשילובים שונים, תוכלי ללבוש בביטחון כחול רויאל וליצור לוקים טרנדיים שמושכים את העין. זכרי, המפתח הוא ליהנות ולאמץ את הסגנון הייחודי שלך תוך כדי שמירה על הטרנד. אז קדימה, כמו שאילנית לוי נראת בזה נהדר- גם את יכולה!