לוק 1 – קוקו בלוף עם פפיון 
לוק 1 – קוקו בלוף עם פפיון (צילום: יחצ)
לוק 1 – קוקו בלוף עם פפיון (צילום: יחצ)

בשלב הראשון
נחפוף את השיער ונייבש אותו היטב. כל אחת חופפת בשמפו היומיומי שלה שההמלצה היא להשתמש במסיכה ולא במרכך.

בשלב השני
יש שתי אופציות: למי שיש בייבי ליס בבית מוזמנת לעשות בייביליס בשיער, ולמי שאין בייבי אחרי שהשיער מתייבש, יכולה לקחת סיכות וקליפסים לגלגל קבוצות קטנות של שיער פנימה ולסגור את השיער עם הקליפסים (כמו רולים) ואז מייבשים את השיער עם פן.

ברבי (צילום: יחצ)
ברבי (צילום: יחצ)

בשלב השלישי
מורידים את הסיכות ומקבלים מראה גלי/ וייבי בשיער. ואז בעזרת מסרק שפיץ בעל שיניים צפופות יוצרים נפח בשורש – מרימים את השיער הקרוב לקרקפת ומסרקים כלפי מטה ואז מחזירים את השיער בחזרה לאחור. 

בשלב הרביעי 
ראשית מסרקים את הפוני שישב נכון על המצח, אם יש צורך נעזרים בפן ומברשת ואז לוקחים שיער משני צדי האוזניים- לקחת שתי קצוות ארוכות , ומגלגלים כל חלק כמו נחש ואז מחברים באמצע את שתי הקצוות עם קליפס. 

להשלמת המראה יש להוסיף סיכת פפיון.

לוק 2 – צמה קלועה הצידה
לוק 2 – צמה קלועה הצידה (צילום: יחצ)
לוק 2 – צמה קלועה הצידה (צילום: יחצ)

בשלב ראשון
נחפוף את השיער ונייבש אותו היטב

בשלב השני 
לאחר שייבשנו את השיער, מסרקים את השיער היטב ומטים את כל השיער כלפי הצידה- אין משמעות לצד, כל אחת בצד הטוב שלה.

בשלב השלישי 
מסרקים את הפוני שישב יפה על המצח, במידת הצורך משתמשים גם בפן על מנת לסדר את הפוני 

בשלב הרביעי 
קולעים צמה עבה על שלוש כשהשיער מוטה הצידה, ומושכים חתיכת שיער קטנה בצד השני. לאחר שמסיימים לקלוע את הצמה סוגרים עם סיכת פפיון ורודה.

להשלמת המראה ניתן להוסיף גם כובע. 

לוק 3 – שיער נפוח
לוק שלישי - שיער נפוח (צילום: יחצ)
לוק שלישי - שיער נפוח (צילום: יחצ)

הדרך למראה הנפוח מתחילה בעצם במקלחת בעת החפיפה רצוי לחפוף את השיער בשמפו המותאם לך אישית. נמרח מסכה אך ורק בקצוות , לעולם לא בשורש. נייבש את השיער שהראש מוטה כלפי מטה.  ואז נתחיל בעיצוב השיער-

ייבוש השיער עם פן מכיוון השורש וכלפי מעלה, ייתן לכן נפח קל לזמן קצר. ניתן להחזיק את הראש הפוך מה שמקל על התהליך. הסיבה לכך שהפן נותן נפח, היא שהשורשים של השיער מורמים מהקרקפת, וכך בדיוק אתן רוצות אותם כשהם יבשים. אין צורך לייבש את השיער עד הסוף

ואז בעזרת בייביליס ניצור את המראה הגלי, מתולתל. ולסיום, לשיער, בדיוק כמו לנו, יש את התנוחה הקבועה והנוחה שלו, הוציאי אותו מאזור הנוחות מה שנקרא, העברת השביל לצד השני יוצרת נפח באופן מידי. ניתן להשיג יותר גובה לשיער ע"י שביל עמוק אף יותר בצד השני מהצד הטבעי.