רשת "גולדה" חוגגת שיתוף פעולה חדש עם המותג החם של הקיץ "ברבי" אשר משיק גם סרט חדש בבתי הקולנוע! שיתוף הפעולה החדש של ברבי X גולדה הוא חגיגה ורודה במיוחד הכוללת גלידת ברבי חלומית בטעם צמר גפן מתוק ושברי מרנג, מילקשייק, דונאטס ברבי וחפיסת שוקולד לבן תותים. בין התאריכים 16-19.7 גולדה בשיתוף ארגון "פתחון לב", יוצאת במחווה מרגשת במיוחד וקוראת לילדים לתרום בובת ברבי ישנה, ולקבל כדור גלידה מתנה. בובות הברבי שייאספו בסניפי "גולדה" יועברו למשפחות מעוטות יכולת.
מחיר מומלץ: 108 שקלים. 

ברבי  X גולדה (צילום: אמיר מנחם,my social)
ברבי X גולדה (צילום: אמיר מנחם,my social)

בעקבות ההצלחה העולמית של הניחוח האייקוני NOT A PERFUME מותג בשמי הנישה המוביל והיוקרתי Juliette has a gun משיק ספריי לגוף ולשיער NOT A HAIR & BODY MIST הניחוח האייקוני יכול להשתלב בכל שגרת טיפוח היומיום שלך, ליהנות מהריח הנקי, טהור וייחודי של הבושם Not a Perfume בספריי לשיער ולגוף בניחוח הבושם. על בסיס מים עם פורמולה המכילה נוגדי חמצון על מנת לאזן את רמת ה PH בשיער ולשמור על הברק.
מחיר מומלץ: 200 שקלים. 

Juliette has a gun NOT A HAIR & BODY MIST  (צילום: יחצ)
Juliette has a gun NOT A HAIR & BODY MIST (צילום: יחצ)

מותג ההלבשה JACK KUBA משיק קולקציית חזיות ספורט חדשה לקיץ 23: חזיות הספורט מעניקות תמיכה מלאה ומקיפה בשלוש רמות עצימות, ומתאימות לכל סוג של ספורט ואימון. החזיות עשויות מבד מיקרופייבר מנדף זיעה בטכנולוגיה מתקדמת ומעוצבות עם כתפיות מתכווננות ובולמות זעזועים. מגיעות בצבע שחור קלאסי, כחול או בגוון בז' בדפוס נמר.
מחיר מומלץ: 549-389 שקלים.

JACK KUBA חזיית ספורט (צילום: שי יחזקאל)
JACK KUBA חזיית ספורט (צילום: שי יחזקאל)

מותג הטיפוח היוקרתי NUXE מציג את סדרת מוצרי הגנה מהשמש לפנים ולגוף על בסיס רכיבים טבעיים: תחליב לחות  SPF 50 בספריי לפנים ולגוף, קרם הגנה SPF 50 לפנים.
מחיר מומלץ: 155-110 שקלים. 

NUXE קרם פנים להגנה מהשמש SPF 50  (צילום: יחצ)
NUXE קרם פנים להגנה מהשמש SPF 50 (צילום: יחצ)

להשלמת חווית הטיפוח יוצאת ל'אוקסיטן עם מוצר נחשק שרבות חיכו לו: עם ALMOND BODY MIST במהדורה מוגבלת, המצטרף לסדרת השקד, בעל שלוש יתרונות: מבשם בריח עדין של שקדים טריים, הנשמר לאורך זמן, מעניק לחות ומגן על העור, בעל רכיבים נוגדי חמצון. ALMOND BODY MIST הוא מוצר טבעוני במרקם תחליב קל ועדין, אותו מתיזים על העור. הוא נספג בקלות ובמהירות על העור ומותיר את העור מבושם ומלא לחות.
מחיר מומלץ: 149-89 שקלים. 

almond body mist החדש של לאוקסיטן (צילום: יחצ)
almond body mist החדש של לאוקסיטן (צילום: יחצ)

חברת האיפור האיטלקית PUPA MILANO משיקה סדרת חדשה של פלטת צלליות לעיניים: ארבע פלטות של רביעיית צלליות במראה מאט ושימר בגווני האיפור האהובים: ורודים, חומים, סגולים שזיף ופלטת גוונים מלבן אפור ועד שחור למראה מעושן.
מחיר מומלץ: 79 שקלים.

PUPA פלטת צלליות (צילום: יחצ חול)
PUPA פלטת צלליות (צילום: יחצ חול)

רשת אוריג'ינלס משיקה את קולקציית קיץ 23 של המותג COLE HAAN. בין המגוון הרחב של הדגמים תוכלו למצוא החל מסניקרס מעוצבות ועד לנעלי ערב בעלות גימור מתוחכם. בעונה הקרובה תוכלו למצוא נעליים אלגנטיות, סניקרס בצבעים נועזיים ונקיים וסנדלים לנשים וגברים. טווח מידות: 47-36.
טווח מחירים: 1079.90-269.90 שקלים.

קול האן לרשת אוריגינלס (צילום: יחצ חול)
קול האן לרשת אוריגינלס (צילום: יחצ חול)

הקיץ בפתח וזה בדיוק הזמן לחדש את ריטואל הטיפוח שלנו עם ניחוח ים תיכוני מתוק ומרענן. מותג הטיפוח הבינלאומי SABON משיק קולקציה חדשה במהדורה מוגבלת, המשלבת את הניחוח המשכר של פרחי האדמונית, עם המתיקות הים תיכונית של התאנה. בין מוצרי קולקציית PEONY FIG: שמן רחצה, פילינג וחלב גוף, קרם ידיים ועוד ועוד.
טווח מחירים: 159-35 שקלים.

Peony Fig Flower & fruit Kit and Hand Kit (צילום: רונן מנגן)
Peony Fig Flower & fruit Kit and Hand Kit (צילום: רונן מנגן)

Story גארז' סייל: בין התאריכים 13.7-1.9.23 חנות פופ אפ ייחודית בקניון TLV בקומה התחתונה עד 80% הנחה על מגוון פריטים ממותגי הרשת פריטים מקולקציית קיץ 23, פריטים מעונות קודמות וסאמפלים ייחודיים של המותגים המובילים סקוץ' אנד סודה, ווג'ה, נודי ג'ינס, מינימום, צ'מפיון, מליסה, פייפר, מיננה, פלדיום, זקסי, ווגהבונד.
טווח מחירים: 890-50 שקלים. 

סטורי גארז סייל מליסה (צילום: יחצ חול)
סטורי גארז סייל מליסה (צילום: יחצ חול)