מאור שוויצר בלי חולצה? זהו, השגתי את תשומת הלב שלכם. עכשיו לענייננו: חולצות שקופות וחולצות רשת - כן או לא? זה כבר עניין של סטיילינג - וכאן, השחקן מאור שוויצר יכול ללמד אותנו שיעור או שניים.

טרנד חולצות הרשת והחולצות השקפקפות, טרנד מאוד שנוי במחלוקת שממשיך לברוח ולחזור לאופנה הישראלית, כיכב אמש על במת פסטיבל ברלין, כאשר השחקן עלה על הבמה בחולצה שחורה שקפקפה, כשגופו מציץ מבין הפסים הבולטים. וכאמור, מי אנחנו שנתנגד לשוויצר בלי חולצה? שוויצר היה אחד מכוכבי ויוצרי הסדרה ״שמים אדומים״ שקיבלו אמש את פרס ״סדרת הדרמה הטובה ביותר״ בפסטיבל בעיר הגרמנית, אך הפרס לא היה הדבר שהכי בלט על הבמה הנחשקת, ניחשתם נכון - זו הייתה החולצה. 

כוכבי ''שמיים אדומים'' בפסטיבל ברלין (צילום: יח''צ)
כוכבי ''שמיים אדומים'' בפסטיבל ברלין (צילום: יח''צ)

במקרה הזה, יש שתי אופציות ללוק עם החולצה השקפקפה - הצלחה מצוינת או כישלון מוחלט. כשמדובר בשילוב פריטים בעלי טקסטורה מעניינת, זה בהחלט יכול להיות אתגר. חולצה בעלת טקסטורה צפופה או בולטת לעין דורשת מאיתנו לחפש איזון בשאר פריטי הלבוש.

המטרה - איזון

כאשר נרכיב לוק עם חולצה שעליה טקסטורה צפופה או מבולגנת, נדאג שרוב פרטי הלבוש שלנו יהיו חלקים, ללא קמטים, ויתנו לחולצה הבולטת את הבמה שמגיע לה. כך, הלבוש לא ישדר "בלגאן" ותהיה הרמוניה בין פריטי הלבוש.

דרך נוספת להרכיב לוק עם חולצה בעלת טקסטורה צפופה היא למצוא פריט בעל טקסטורה דומה. כך, שני פריטים בעלי טקסטורה דומה יצרו הרמוניה בכך שפריט אחד "משלים" את השני לו, וכך הפריטים יתפסו טוב בעין, והטקסטורה לא "תפריע" בעין.

כשמדובר על חולצה שקפקפה ללא טקסטורה, העניין הרבה יותר קל. זכרו שאם אתם רוצים שהלוק יתמקד בחולצה ולא בפריט אחר, אל תלבשו עם הפריט המיוחד פריטי לבוש נוספים שעלולים למשוך את העין מהחולצה. עם זאת, ניתן תמיד להוסיף את החולצה השקופה ללוק כשכבה נוספת שתתן עניין, ולא תהיה במרכז הלוק.

כוכבי ''שמיים אדומים'' בפסטיבל ברלין (צילום: יח''צ)
כוכבי ''שמיים אדומים'' בפסטיבל ברלין (צילום: יח''צ)

טיפ ממני: כדי להקל על תהליך הלבוש ושילוב הפריטים עם חולצה בעלת טקסטורה צפופה או בולטת לעין, התמקדו בלוק שכולל עד שלושה צבעים. לוק בצבע אחיד ולוק מונוכרומטי בהחלט יקלו על התהליך, אך גם אם אתם רוצים להשתמש בצבעים שונים - נסו לדבוק בשלושה צבעים מרכזיים ולא להתפזר.

ובחזרה אל שוויצר, ששילב את החולצה השנויה במחלוקת עם מכנסיים מחויטים ויצר לוק בצבע אחיד עם נעליים שחורות בוהקות - הצלחה או כישלון מוחלט?