אם גם את כמו טליה עובדיה - זה עתה התארסת, ואת מתחילה במירוץ ארגון החתונה, כדאי שתדעי על כמה פתרונות אופנה שיהפכו את החתונה ושלל האירועים המקדימים להרבה יותר שיקיים- מבלי לקרוע את הארנק. 

שמלת כלה של נטלי סיסאורי (צילום: אלכס פוגוריאלוב)
שמלת כלה של נטלי סיסאורי (צילום: אלכס פוגוריאלוב)

השמלה שלך

אין ספק ששמלת הכלה היא ה-פריט שתשקיעי בו המון מחשבה, אנרגיה ומדידות כדי להגשים את כל החלומות שלך. לא משנה אם תלבשי שמלה אחת, שתיים או שלוש, אם תבחרי גם שמלה לצילומי 'טרש דה דרס' או שתרצי עוד שמלה לבנה למסיבת הרווקות- אין סיבה שתפשטי את הרגל כדי להגשים את החלום. הכירי את מעצבת האופנה נטלי סיסאורי עם ותק וניסיון של 30 שנה. בסלון הכלות שלה באשדוד תוכלי לרכוש שמלות כלה יפהפיות מעונות קודמות מ-500 ₪ בלבד או להשכיר שמלה מהקולקציה החדשה בכמה אלפי שקלים. היתרון הגדול שהמגוון עשיר וניתן למצוא גם שמלות סקסיות וחשופות וגם שמלות כלה צנועות, והיתרון שיש שמלות ממידה 34 ועד 52 (ובתפירה אישית גם יותר).
https://www.natalisisauri.com/

קאפים נדבקים אולטרה לייט. מחיר: 269 שקלים בג'ק קובה (צילום: יח''צ)
קאפים נדבקים אולטרה לייט. מחיר: 269 שקלים בג'ק קובה (צילום: יח''צ)

הלנז'רי שלך

בעוד ששמלת הכלה שלך בדרך כלל כבר תגיע עם מחטב פנימי וקאפים שיתמכו בחזה, שאר השמלות לאירועים המקדימים ידרשו ממך הלבשה תחתונה בהתאם. אזכיר שהכי נכון ללבוש הלבשה תחתונה בצבע גוף עם בגד לבן, כך שכלום לא יבצבץ. בג'ק קובה יש מגוון רחב של פתרונות- לכל מחשוף ובד. ממדבקות לפיטמה, מדבקות מרימות, חזיות למחשופי גב ו/או מחשופים עמוקים ומגוון חזיות בהתאם למחשוך, לשקיפות ועובי הבד, וכמובן מחטבים בשלל גזרות. החל מ-69 שקלים בג'ק קובה.

ניין ווסט. מחיר: 399.90 שקלים (צילום: גל ביטון)
ניין ווסט. מחיר: 399.90 שקלים (צילום: גל ביטון)

הנעליים שלך

לשמחתנו בשנה האחרונה יצאו לא מעט קולקציות נעליים לבנות והשוק מאוד התפתח. גם אם יש עוד זמן לחתונה - עכשיו זו עונת הסיילים וזו הזדמנות מעולה להצטייד בכמה נעליים, לכל האירועים. למצוא נעליים נוחות זה לא תמיד פשוט לכן כדאי וחשוב להיערך מראש, כך שיהיה לך זמן לנעול אותן בבית בכדי שיקבלו את הצורה של רגלייך. לניין ווסט יש קולקציה לבנה מגוונת- עם עקבים ושטוחות, במגוון חומרים וסגנונות. אל תשכחי שהנעליים יכולות לשמש אותך גם הרבה אחרי אירועי החתונה שלך, כך שתקני בחוכמה דגמים שישרתו את הסטייל שלך גם בהמשך.