התחשבות בצורת הפנים שלך משחקת תפקיד משמעותי בקביעה אילו מסגרות יחמיאו לך. עדיין מתקשה? עוד רגע נעשה לך סדר בהיצע, ונסביר איזה משקפיים יתאימו לאיזה מבנה פנים.

ורסצה (צילום: יח''צ)
ורסצה (צילום: יח''צ)

1. פנים בצורת אליפסה

אם יש לך פנים בצורת אליפסה, ראי את עצמך בר מזל! רוב סגנונות המסגרת יתאימו לצורת הפנים הרב-תכליתית הזו. מדדי משקפיים שונים כמו טייסים, מסגרות אוברסייז או גזרה חתולית. רק שימי לב שרוחב המסגרות מעט רחב יותר מהחלק הרחב ביותר של הפנים שלך.

2. פנים עגולות

כדי לאזן את עגלגלות, בחרי במשקפי שמש עם מסגרות זוויתיות או גיאומטריות. צורות מלבניות, מרובעות או עין חתול עובדות היטב, מכיוון שהן מוסיפות מבנה והגדרה לתווי הפנים שלך. הימנעי ממסגרות עגולות או קטנות שפחות יחמיאו לך.

אוליבר פיפלס (צילום: יח''צ)
אוליבר פיפלס (צילום: יח''צ)

3. פנים מרובעות

לפנים בצורת ריבוע עם קווי לסת חזקים וזוויות מוגדרות, בחרי במשקפי שמש שמרככים את תווי פנייך. חפש מסגרות עגולות או עין חתול בעלות קימורים עדינים. סגנונות אלו עוזרים ליצור תחושת איזון ולהוסיף מגע של נשיות. הימנעי ממסגרות חדות וזוויתיות המחקות את צורת הפנים שלך ויעניקו לך מראה גס.

ברברי (צילום: יח''צ)
ברברי (צילום: יח''צ)

4. פנים בצורת לב

לפנים בצורת לב יש בדרך כלל מצח רחב יותר וסנטר צר יותר. כדי לאזן את הצורה הזו, בחרי במסגרות שמושכות את תשומת הלב כלפי מטה ומרחיבות את החלק התחתון של הפנים שלך. מסגרות בצורת טייסים, עין חתול או פרפר עובדים היטב. בחרי מסגרות עם קצה תחתון רחב יותר או עיקולים תחתונים מודגשים.

5. פנים בצורת יהלום

לפנים בצורת יהלום יש מצח וסנטרים צרים עם עצמות לחיים מוגדרות. משקפי שמש שמדגישים את עצמות הלחיים שלך ומרככים את הזוויות הם אידיאליים. חפשי מסגרות עם קימורים עדינים, כגון צורות אליפסה או עין חתול. הימנעי ממסגרות קופסתיות או מרובעות מדי שיכולות לגרום לפנים שלך להיראות צרות יותר.

ווג, משקפי השמש שמככבים בסרט ברבי (צילום: יח''צ)
ווג, משקפי השמש שמככבים בסרט ברבי (צילום: יח''צ)

6. פנים מוארכות

לפרצופים מלבניים בחרי במשקפי שמש המוסיפים רוחב ואיזון. מסגרות אוברסייז או גזרת טייסים עובדים היטב. חפשי מסגרות עם גשר רחב ורקות גבוהות כדי לשבור את אורך הפנים שלכם. הימנעי ממסגרות צרות שמאריכות את פניך עוד יותר.

אחרי שבחרת את הצורה שמחמיאה למבנה פנייך כל שנותר לך זה לבחור את הסטייל והאהבה שלך; שקלי גורמים כמו נוחות, גוון עדשות והגנה מפני קרינת UV.