זמרים רבים שהגיעו לישראל למדו מספר מילים בעברית כדי לרצות את הקהל, בין אם זה "שלום", "סבבה" או אפילו "תודה רבה", כמה אפילו הגיעו ולמדו מנהגים ישראלים ואכלו פלאפל, וכך גם במדינות אחרות, מה הם לא יעשו כדי לרצות את הקהל? ליזו, שלא כמו סלבריטאים אחרים, בחרה לפרגן לקהל האוסטרלי שלה בסוף השבוע האחרון במחווה מוזרה ודוחה במיוחד, גם לדעתה.

View this post on Instagram

A post shared by Lizzo (@lizzobeeating)

אין כוסות באוסטרליה?

במהלך הופעה בסוף השבוע האחרון בפסטיבל Splendour in the Grass באוסטרליה, אחד המעריצים העניק לזמרת בקבוק טקילה ובובה בדמות קואלה. הקהל החל לצעוק ולעודד אותה לעשות "Shoey" - מנהג אוסטרלי ביזארי בו מרוקנים בירה או כל משקה אלכוהולי אחר לתוך נעל, ואז שותים את הנוזל מתוך הנעל.

תחילה, כצפוי, ליזו סירבה, או לכל הפחות הביעה את מורת רוחה: "הנעל שלי? הנעל שלי דוחה. אני לא יכולה לשתות מהפאקינג נעל שלי, מה נסגר אתכם?", קראה. לאחר כמה רגעים התרצתה, והציעה פשרה. היא שמה את בקבוק הטקילה בתוך הנעל, ושתתה ישר מהבקבוק. אולי זה לא נחשב ל"Shoey" אותנטי, אבל הקהל היה מרוצה מאוד.


ליזו אמנם מיוחדת, אך היא לא היחידה שעשתה את המנהג המגעיל. בהופעה בפברואר האחרון באוסטרליה, גם הארי סטיילס נכנע לדרישת הקהל וביצע את המנהג הדוחה. סטיילס הלך לפי המנהג המפורסם ושתה בירה - ישר מהנעל. "אני מרגיש אדם אחר, אני מתבייש בעצמי... זו מסורת דוחה", אמר לקול עידוד הקהל, וסיכם: "זה מרגיש כל כך אישי, אינטימי מדי לחלוק עם כל כך הרבה אנשים. אני אדבר על זה עם הפסיכולוג שלי באריכות".