והפעם אנחנו פוגשים את נערת תפוזינה השחקנית ליהי קורנובסקי, בהריון מתקדם ובפאה הג'ינג'ית בצילומי הפרסומת החדשה לתפוזינה, יושבת על הספה בסלון ולוגמת באמצעות קש ארוך במיוחד את התפוזינה והפעם עבור שניים.

ליהי קורנובסקי נערת תפוזינה כבר עונה שלישית, עם אותה פאה ג'ינג'ית רק שהפעם נוספה לה גם בטן הריונית של סוף חודש שמיני.

ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)
ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)

נערת תפוזינה הראשונה והמקורית, שעשתה כאן היסטוריה, הפכה למיתוס ונכנסה לפנתאון הלאומי בעולם הפרסום. פרסומת תפוזינה נבחרה כאחת הפרסומות הזכורה והאהובה ביותר בכל הזמנים. כל מספר עונות נבחרת נערת תפוזינה חדשה, כשכל אחת מהן מתאימה לתקופה שלה באישיות, באופי ובמה ששידרה. 2021 הביאה איתה בשורה של נשים חזקות, שעושות מה שבא להן. השחקנית ליהי קורנובסקי התאימה בדיוק לפרופיל המתבקש בפרסומת ובפאה ג'ינג'ית כמתבקש, שרה ורקדה ברחובות תל אביב בלי "לדפוק חשבון"..

תפסנו אותה על סט הצילומים וניצלנו את ההזדמנות לשאול אותה את מה שבאמת חשוב- שאלון האופנה של TMF:

איזה פריט לבוש צריך לדעתך להשמיד לאלתר?
"וואו. אני לא הייתי משמידה כלום. אני בעד מי שנוח לה וכיף לה אז איזה כיף. תעשי מה שבא לך. תפוזינה"

ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)
ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)


מה היית לובשת פעם והיום את לא מצליחה להבין למה?
"את המכנסיים המאוד נמוכים, זה משהו שהיום יהיה לי מאוד קשה להבין איך ללבוש אותו"

זה קצת חוזר נראה לי האמת...
"כן? באמת?"

הסכום הכי גבוה שהוצאת על פריט אופנה? כמה? ועל איזה פריט?
"אני חושבת שהפריט הכי יקר אצלי בארון זה נעלי החתונה שלי שקניתי של פראדה, וואי אבל אני לא זוכרת כמה הן עלו, כאילו הן עלו נראה לי.. הן עלו הרבה! כן! הן עלו הרבה"

ליהי קורנובסקי (צילום: אבישג שר)
ליהי קורנובסקי (צילום: אבישג שר)


ספרי על תקרית לבוש לא נעימה שהייתה לך? 
"במסיבת החתונה שלי, לבשתי שמלה מהממת, של דנה הראל, וביקשתי ממנה לעשות לי שמלה כזאת עם כתפיות דקות דקות כאלה ממשהו מיוחד כזה, ועם פנינים כאלה- משהו מדהים, היא כזאת מוכשרת ומדהימה וזה וחיבקתי ואני כזאת ג'אברית כזאת. אז באתי לחבק את אחד מהאורחים וחיבקתי אותו חזק, וזה נקרע לי טיק! וזה.. כאילו.. אז מהר הייתה שם איזה מישהי שכזה "אוי!" שלא יראו לי את הציץ"
ליהי קורנובסקי בהיריון (צילום: יחצ)
ליהי קורנובסקי בהיריון (צילום: יחצ)


תגובה רעה שקיבלת על לוק שלבשת?
"האמ. אני לא חושבת שכאילו. לא זוכרת. יש את השיק ושוק הזה וזה, אבל אני לא זוכרת איזה משהו שממש ממש כזה הביך אותי או מבחינת שקיבלתי שוק או משהו, מה שכן אני זוכרת שלאיזה פרמיירה שהלכתי לפני איזה שלוש שנים, אני אחרי זה הסתכלתי בתמונות ונראיתי לא טוב. נראיתי מבריקה לגמרי והכל כזה כאילו עם השמלה הייתה גם כזה לא טוב. אני לא נעים לי להגיד על מה אבל אני זוכרת איזה מקרה כזה שאמרתי וואי זה הייתה נפילה שלי"
ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)
ליהי קורנובסקי (צילום: רפי דלויה)

את המותג "תפוזינה" בישראל הביאה לתודעה הלאומית שלנו דוגמנית הולנדית אדומת שיער. הלן הידינג, אשר "פרצה לחיינו" ב-1994, השנה שבה השיקה חברת המשקאות יפאורה משקה קל בטעם תפוזים תחת השם "תפוזינה". הידינג הג'ינג'ית, בעלת התספורת הייחודית כבשה אותנו מיד והפכה לסמל מקומי ומקור השראה. עם ישראל התאהב ונערת "תפוזינה" הפכה מודל לחיקוי ופרסומת תפוזינה נבחרה לאחת מהפרסומות האהובות והגדולות ביותר בכל הזמנים.