טרנד הקרושה (הסריגה) מאפשר לך לאמץ שילוב ייחודי של קסם וינטג' וסגנון עכשווי. על ידי ערבוב חלקי קרושה עם אלמנטים מודרניים, משחקי טקסטורות מנוגדות ואבזור נבון, תוכלי ליצור לוקים אופנתיים ומהממים. הסטייליסטית גאלה רחמילביץ' יצרה מדריך עם כל הטיפים שיעזרו לך ללבוש את הלוק הסרוג בסטייל

קולקציית הקיץ של יובל כספית ו-TERMINAL X (צילום: דימה טליאנסקי)
קולקציית הקיץ של יובל כספית ו-TERMINAL X (צילום: דימה טליאנסקי)

1. תערבבי

כדי לאזן את מראה הקרושה בהשראת הוינטג', שלבי אותו עם חלקים מודרניים- לדוגמה, שלבי טופ קרושה עם מכנסי ג'ינס קצרים בגזרה גבוהה או שמלת קרושה עם מגפונים חלקים. שילוב זה יוצר ניגוד אופנתי ושומר על מראה מודרני ולא כבד.

bash לבוטיק 77  (צילום: יח''צ)
bash לבוטיק 77 (צילום: יח''צ)

2. תחליקי

לפריטי קרושה יש לרוב דפוסים ועיצובים מורכבים, מה שהופך אותם למוקד התלבושת שלך. כדי לתת להם לזרוח, שלבי אותם עם פריטים בצבע אחיד וחלק למראה מלא סטייל ונטול בלגן. שילוב קרושה עם פריטים מודפסים עלול ליצור מראה זול ועמוס.

3. תשלבי

כדי להוסיף עניין ויזואלי – העזי לשלב טקסטורות מנוגדות. שלבי טופ קרושה עם מכנסי עור או שמלת מקסי קרושה עם ז'קט ג'ינס. שילוב זה של טקסטורות מוסיף עומק ללוק שלך ויוצר אמירה אופנתית ייחודית ומודרנית.

 

ZADIG & VOLTAIRE (צילום: יח''צ)
ZADIG & VOLTAIRE (צילום: יח''צ)

 4. תאבזרי

כשזה מגיע לאביזרים, שמרי על זה פשוט ותנו לקרושה להיות הכוכבת. בחרי בתכשיטים מינימליים, כמו תכשיטי זהב או כסף עדינים. את תמיד יכולה להוסיף כובע רחב שוליים או תיק קש למגע בוהמייני המשלים את האסתטיקה הסרוגה.

5. מונוכרומטית

אל תסתבכי. לסטייל מנצח- לכי על לוק מונוכרומטי. שלבי טופ קרושה לבן עם מכנסי פשתן לבנים או שמלת קרושה שחורה עם מגפונים שחורים. גישה מונוכרומית זו יוצרת מראה אלגנטי ומגובש שמתאים לכל אירוע ולכל שעות היום.

נעלי סקופ (צילום: עמירם בן ישי)
נעלי סקופ (צילום: עמירם בן ישי)

6. תעזי

בעוד שהקרושה מגיע לרוב בגוונים ניטרליים כמו לבן או בז', אל תפחדי להעז דווקא עם אפשרויות צבעוניות. בחרי בחלקי קרושה בגוונים מרהיבים כמו ורוד פסטל, צהוב שטוף שמש או טורקיז נועז. צבעים אלה מוסיפים אלמנט שובב ומהנה ללוק והם מושלמים לקיץ או לחופשות.