הדיווה הבינלאומית, בת ה-54, דנה אינטרנשיונל, זכתה ביום חמישי האחרון בפרס "אלן טיורינג" לאור תרומתה לקהילת הלהטבפא"ק (LGTBIQ+). לטקס קבלת הפרס, הוכיחה דנה כי היא אכן אייקון, ובאה לבושה בהתאם.

הדיווה הדהימה את הנוכחים בטקס בשמלה "עירומה" בעיצובו של עומר מיכאלה הישראלי, מעצב אופנה בוגר שנקר והבעלים של המותג "MICHAEL".

אירוע הגאלה נערך, כאמור, ביום חמישי האחרון בטנריף שבספרד, וחגג את הזוכים בפרסי הלהטבפא"ק של אלן טיורינג. טיורינג היה מדען מפורסם ואבי מדעי המחשב, והיה לאחד המוחות המבריקים שאבדו לעולם רק בגלל הומופוביה. ב-1952 הוא הורשע בגין הומוסקסואליות, שאז נחשבה לפשע בבריטניה, עבר סירוס כימי והתאבד שנתיים לאחר מכן.

פרסי אלן טיורינג מכירים בתרומתם יוצאת הדופן של מי שנלחמו במאבק לשוויון ולנראות בני אדם באשר הם. הדיווה הישראלית קטפה את אחד הפרסים, וכאמור, הגיעה לבושה בהקדם והתגאתה בגוף הנשי על השטיח האדום.

View this post on Instagram

A post shared by O✨ (@omermichael)

אם הלוק היה מוכר לכם או הזכיר עיצובים אחרים, זה כנראה בגלל שמיכאל כבר הספיק להלביש לא מעט כוכבות ישראליות, ביניהן אנה זק, סנדי בר ודנה פרידר. הדגם של הגוף הנשי נוצר בהשראת סיפור חייה המפואר של ז'אן ד'ארק - מצביאה צרפתייה אשר נלחמה במאה ה-15 למען שחרור ארצה, בעודה לבושה בבגדי גברים ושריון, ויש סיכוי שאת הדגם כבר ראיתם בשבוע האופנה האחרון, על גופה של הבלוגרית יובל כספית.