כבר מתחילתה מערכת היחסים של מיגן מרקל והנסיך הארי הייתה סוערת, וכעת בני הזוג מתמודדים עם שמועות על פרידה מתוכננת. ובעוד בני הזוג ממשיכים לנווט בעין הציבורית, והודפים את ההתקפות של התקשורת הבריטית האוהדת את בית המלוכה, הם מקפידים לשמור על תדמית מאוחדת ולחיות את חייהם אי שם במונטסיטו.

השבוע השניים התיישבו אל מול המצלמות במסגרת פועלם בעמותה המעניקה מלגות חינוך, והתקשרו לעשרות צעירים שזכו במענק על תרומתם לתיקון אפליה גזעית ובריונות ברשת.

הסגנון של מרקל הוא שילוב מענג של אלגנטיות ומודרניות. היא ידועה בבחירות האופנתיות המתוחכמות אך הנגישות שלה, היא משלבת ללא מאמץ צלליות קלאסיות עם טרנדים עכשוויים. תחושת הסגנון המושפלת שלה כוללת לעתים קרובות יצירות מחויטות, צבעים מרהיבים ואביזרי אמירה, היוצרים מראה נצחי ושיקי.

הפעם מייגן, באופן לא מפתיע, הלכה על מראה קלאסי עם סט של גופיית גולף וחצאית בגוון קפוצ'ינו של המותג BLEUSALT. כל הלוק על כ-350 דולר. אין ספק שמדובר בפריטים נגישים יחסית ובכלל לא מנקרי עיניים, שיגרמו לכל אחת להתחבר אליה. בכלל, המראות שבוחרת מייגן בדרך כלל לא מוגזמים ומשדרים לוק קלאסי ויוקרתי. אל הסט, הדי מושלם שלה, היא הוסיפה את שעון הקרטייה המזוהה איתה וצמידי טניס.